![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
ok, tässä hieman käynnissä hanke. ensimmäinen kertoa, missä maassa asut, niin kerro käyttö, mikä on paras verkkokaupan mielestänne ostaa osia. Tämä voisi auttaa tulevia tietokoneen rakentajia ympäri maailmaa. Minä alku.
Yhdysvaltain www.newegg.com www.frys.com www.tigerdirect.com http://www.techonweb.com/ Ok, nyt se teidän pojat puolestaan. Muista ei toistaa, mitä muut ovat sanoneet. ja ota siitä meille hyviä sivustoja (hyvä hinta, hyvä merenkulku, jne.) My System: Top Secrit
|
|
|
|||
|
|||
|
I Live in the UK, mielestäni paras mahdollinen paikka ostaa tietokoneen osia on eBay, koska se on useimmissa tapauksissa edullisin paikka käydä ja myös kansainvälinen. Lisäksi voit uudelleen myydä osia, kun päivität!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Novatech
Jotkut kaikkein avuliaita ihmisiä olen koskaan tavannut. Ostan kaikkea siellä ole ikinä ollut ongelmia. On hinnat ovat myös erinomaisia, merenkulku on nopea, ja ne ovat paras tekninen tuki missä tahansa!
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Joo Käytän eBay paljon kuin hyvin.
Minä vain vertailla hintoja ja etsiä halvinta hintaa. Käyttäneensä http://www.overclockers.co.uk/ muutaman kerran. Mutta joo vain missä on halvinta olen jopa ostanut tavaraa muodostavat valtioiden ennen, vaikka ylimääräiset postikulut kävi halvempaa. My System: Krlll
|
|
|
|||
|
|||
|
Ole koskaan ollut ongelma http://www.ebuyer.com/ ei käytä lahti joskus kuitenkin.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kuningaskunnan
Rakastan overclockers.co.uk Ilman syytä. Uskollisuus asia, luulisin. Saksa preissuchmaschine.de Hanki halvin saat. Mielestäni luotettavin hinta comparisson verkkosivuilla tahansa maassa koskaan. Tai erikseen, alternate.de Ne ovat usein hyviä tarjouksia, hyvä kun olet ostamassa teidän koko järjestelmän sijasta vain yksi osa (Bundle rebattes silloin tällöin. Alankomaat / Itävalta / Belgia / Espanja alternate.nl /. co.at /. BE /. es Samassa paikassa, vain muiden locales. My System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
OP
Haluatko minun muuttaa otsikon cos ei ole mitään järkeä!
Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
|
|||
|
|||
|
Hintojen ja palvelu sen täytyy olla
aria.co.uk ebuyer.com Käytetty käyttää Novatech mutta hinnat arnt THT halpoja lisäksi minulla oli muutama probs saada replacment jotain THT katkesi |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Quote:
Myös, Kuningaskunnan www.ebuyer.com www.scan.co.uk www.misco.co.uk www.novatech.co.uk My System: Mukautettu Rakennettu v1.2
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Toinen äänestää www.ebuyer.com .... Aftersales voi olla painajainen, vaikka