![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok, hier is een beetje lopend project. Vertel ons wat eerste land waar u woont, dan vertel gebruiken wat is de beste online winkel in uw mening te delen uit te kopen. dit zou kunnen helpen de toekomst computer bouwers uit de hele wereld. Ik zal beginnen.
USA www.newegg.com www.frys.com www.tigerdirect.com http://www.techonweb.com/ ok, nu is het uw beurt jongens. Vergeet niet te herhalen wat anderen hebben gezegd. en kunt u ons vertellen over de goede sites (goede prijzen, goede scheepvaart, enz.) Mijn Systeem: Top Secrit
|
|
| |||
| |||
| Ik woon in de UK, ik denk dat de best mogelijke plaats voor computer onderdelen kopen is ebay omdat het in de meeste gevallen de goedkoopste plaats om te gaan en zijn ook internationaal. je kunt dit ook weer te verkopen, je delen wanneer u een upgrade! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Novatech Enkele van de meest behulpzame mensen die ik ooit heb ontmoet. Ik koop alles van en hebben er nooit een probleem had. Er worden prijzen ook uitstekend, de scheepvaart is snel en hebben ze de beste technische ondersteuning overal!
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, ik gebruik dat eBay een partij als zodanig goed.
Ik heb net even rond en vind de goedkoopste prijs. Heb het gebruikt http://www.overclockers.co.uk/ een paar keer. Maar ja net waar het goedkoopst is heb ik kocht zelfs dingen vormen de staten vóór, zelfs met de extra verzendkosten bleek goedkoper. Mijn Systeem: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Nooit een probleem gehad met http://www.ebuyer.com/ geen gebruik maken van de baai al op keer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| UK
Ik hou van overclockers.co.uk Voor geen enkele reden. Loyaliteit wat ik denk. Duitsland preissuchmaschine.de Haal het goedkoopste je kunt krijgen. Naar mijn mening het meest betrouwbare prijs comparisson website voor enig land ooit. Of specifiek, alternate.de Ze hebben vaak een aantal goede aanbiedingen op, goed als je de aankoop van uw hele systeem in plaats van slechts een deel (bundel rebattes nu en dan. Nederland / Oostenrijk / België / Spanje alternate.nl /. co.at /. be /. es Zelfde site, voor andere locaties. Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OP Wil je dat ik naar de post cos heeft het geen zin te veranderen!
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Voor de prijs en service zijn got to be aria.co.uk ebuyer.com Gebruikt om het gebruik Novatech maar er prijzen Arnt tht goedkope plus had ik een paar probs krijgt een replacment voor iets tht brak |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Ook, UK www.ebuyer.com www.scan.co.uk www.misco.co.uk www.novatech.co.uk Mijn Systeem: Custom Built v1.2
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nog een stem voor www.ebuyer.com .... aftersales kan een nachtmerrie hoewel
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Computer onderdelen | gmcomputerservices | Algemeen Hardware Chat | 10 | 18 dec 2008 06:48 |
| Controleer de temperatuur van mijn computer | AD974 | Algemene programmatuurnoot Chat | 9 | 15 mrt 2008 14:23 |
| Computer Build Controleer | fishking | Algemeen Hardware Chat | 2 | 14 dec 2007 05:43 |
| Nieuwe onderdelen of nieuwe computer? | gotmaxpower | Algemeen Hardware Chat | 4 | 10 nov 2007 03:34 |
| Hoe controleer ik mijn Computer Memory | takers Lair | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 21 mrt 2007 05:13 |
| Thread Tools | |
| |