![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok, her er litt på gang prosjektet. først fortelle oss hvilket land du bor i, så forteller du bruke hva som er det beste online butikken etter din mening å kjøpe deler fra. Dette kan hjelpe til fremtidige datamaskinen byggherrer fra hele verden. I'll start.
USA www.newegg.com www.frys.com www.tigerdirect.com http://www.techonweb.com/ ok, nå er det din tur folkens. Husk å ikke gjenta hva andre har sagt. og kan du fortelle oss om gode nettsteder (gode priser, god shipping etc.) Min System: Top Secrit
|
|
| |||
| |||
| Jeg bor i England, tror jeg best mulig sted å kjøpe datamaskin deler er ebay fordi det er i de fleste tilfeller det billigste stedet å gå og også internasjonalt. også at du kan re-selge deler når du oppgraderer! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Novatech Noen av de mest hjelpsomme menneskene jeg noensinne har møtt. Jeg kjøper alt fra der og har aldri hatt et problem. Det priser er også utmerket, er shipping raskt og de har den beste teknisk support hvor som helst!
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja jeg bruker eBay mye også.
Jeg bare shoppe rundt og finne billigste pris. Har brukt http://www.overclockers.co.uk/ noen ganger. Men yeah akkurat hvor er billigste jeg har selv kjøpt ting danner USA før, selv med ekstra fraktkostnadene det viste seg billigere. Min System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Aldri hatt et problem med http://www.ebuyer.com/ bruker bukten til tider skjønt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| UK
Jeg elsker overclockers.co.uk Uten grunn. Lojalitet thing I guess. Tyskland preissuchmaschine.de Få de billigste du kan få. Etter min mening den mest pålitelige prisen comparisson nettsted for noe land noensinne. Eller spesielt, alternate.de De har ofte gode tilbud på gode når du kjøper hele systemet i stedet for bare en enkelt del (bunt rebattes nå og da. Nederland / Østerrike / Belgia / Spania alternate.nl /. co.at /. be /. es Samme sted, bare for andre steder. Min System: Toshiba Satellite a200-28P
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OP Vil du meg til å endre overskriften fordi det gir ingen mening!
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| For pris og service de fikk å bli aria.co.uk ebuyer.com Brukes til å bruke Novatech men der prisene arnt tht billige pluss jeg fikk noen probs å få en replacment for noe tht brøt |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Også, UK www.ebuyer.com www.scan.co.uk www.misco.co.uk www.novatech.co.uk Min System: Custom Built v1.2
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En annen stemme for www.ebuyer.com .... Ettersalg kan være et mareritt om
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Computer deler | gmcomputerservices | General Hardware Chat | 10 | 18 desember 2008 06:48 |
| Kontroller temperaturen i min datamaskin | AD974 | General Software Chat | 9 | 15 mars 2008 14:23 |
| Computer Bygg Kontroller | fishking | General Hardware Chat | 2 | 14 desember 2007 05:43 |
| Nye deler eller ny datamaskin? | gotmaxpower | General Hardware Chat | 4 | 10 nov 2007 03:34 |
| Hvordan kan jeg sjekke Computer Memory | tatt hule | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 21 mars 2007 05:13 |
| Thread Tools | |
| |