![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, här är lite om pågående projekt. först tala om för oss vilket land du bor i, säg sedan använda vad är det bästa online-butik i din åsikt att köpa delar från. Detta skulle kunna hjälpa framtida dator byggare från hela världen. jag ska börja.
USA www.newegg.com www.frys.com www.tigerdirect.com http://www.techonweb.com/ Ok, nu har du killar tur. Kom ihåg att inte upprepa vad andra har sagt. och var snäll och berätta om oss bra platser (bra priser, bra frakt, etc.) Mitt System: Upp Secrit
|
|
| |||
| |||
| Jag bor i Storbritannien, jag tror att det bästa stället att köpa datordelar är ebay eftersom det är i de flesta fall det billigaste stället att gå och även internationellt. också att du kan sälja den vidare dina delar när du uppgraderar! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Novatech Några av de mest hjälpsamma människor jag någonsin mött. Jag köper allt därifrån och har aldrig någonsin haft problem. Det priset är också bra, levererar snabbt och de har den bästa tekniska support överallt!
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja jag använda eBay mycket också.
Jag handlar bara runt och hitta det billigaste priset. Använt http://www.overclockers.co.uk/ några gånger. But yeah just där det är billigast Jag har även köpt grejer utgör staterna innan, även med de extra fraktkostnader det blev billigare. Mitt System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Aldrig haft problem med http://www.ebuyer.com/ Använd viken ibland ändå. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| UK
Jag älskar overclockers.co.uk Utan anledning. Loyalty jag gissa. Tyskland preissuchmaschine.de Den billigaste du kan få. Enligt min mening den mest tillförlitliga priset comparisson webbplats för något land någonsin. Eller närmare bestämt alternate.de De har ofta några bra erbjudanden på, bra när du köper ditt hela system i stället för bara en enda del (bunt rebattes då och då. Nederländerna / Österrike / Belgien / Spanien alternate.nl /. co.at /. vara /. es Samma plats, bara för andra lokaler. Mitt System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OP Vill du att jag ska ändra rubriken cos det är meningslöst!
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| För pris och service dess fick vara aria.co.uk ebuyer.com Använde Novatech men priserna Arnt tht billiga plus att jag hade några probs att få en replacment för något tht bröt |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Även, UK www.ebuyer.com www.scan.co.uk www.misco.co.uk www.novatech.co.uk Mitt System: Egenbyggda v1.2
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En annan röst för www.ebuyer.com .... aftersales kan vara en mardröm om