![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Lige siden jeg har bygget min computer, har genstartet sig selv. Det kommer op med en blå skærm fejl. Dette sker hvert 10.-30 min efter opstart. Selv da jeg var installere Windows XP, jeg havde det ned. Sagen er, hvis jeg har et spil åbne i fuld skærm (f.eks COD4, wc3, etc.), så vil det ikke genstarte indtil spillet er afsluttet (Men det gør ikke genstarte så snart jeg lukker det, som 10-30min efter Jeg lukker den). Nogle gange, hvis im benytter min computer uden et spil åben, vil det komme op som noget tilfældigt er gået ned: som generisk vært processer, svchost, og så vil det blå skærm. Men det gør ikke normalt kommer med disse fejl, er det som regel bare blå skærm. Lejlighedsvis, når computeren starter op, det kommer op med MAIN BIOS checksum error, så BACKUP BIOS checksum error. Her er mine specs: GA-P35-DS3P Corsair 800MHz 2GB Core 2 Duo 2,66 500GB HD 550W PSU 8800GTS 640mb Kører Windows XP Pro. Åh ja, og det gør ikke genstarte, når im løb Ubuntu. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette kunne være en række ting! Første ting jeg ville gøre, er hvis du har 2x1 GB RAM prøve en ad gangen og se om det stadig sker For det andet kan du prøve ajourføring din Bios Og som en sidste udvej til erstatning af Cmos batteri kan arbejde! Edit: Hvad er den nøjagtige model af din RAM? Det kan være noget så simpelt som at have for at øge spændingen i din RAM i Bios
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jeg halede 1 stick RAM, og computeren startes op som normalt, men det genstartes, og da den forsøgte at starte op igen, fik jeg en-bip-fra computeren. Dens 1 bip, ikke sikker på, lang eller kort, dens omkring dobbelt så lang som den normale start bip. Jeg prøvede at bytte om på RAMs rundt, sætte både i, skiftende slots, men stadig intet. Jeg ved ikke, hvor de skal gå herfra. Edit: Jeg ved, jeg har sat mine ram spænding ved 0.10V fordi min RAM siger 1.9V. Dens Corsair 800mhz 5-5-5-12 1.9V her er link. |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fejl popup; IE7 er stødt og fejl ... | jonkon2 | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 30. maj 2009 00:30 |
| Min BIOS styrtede ned? - Min BIOS er nu sat på alle fabriksindstillede | Bubba | CPU, bundkort og RAM | 5 | 7 april 2009 15:33 |
| Checksum fejl ved start?? | EddieVersatile | General Hardware Chat | 4 | 6. jan 2009 03:40 |
| BIOS? | Jophen | General Software Chat | 3 | 8 februar 2008 02:25 |
| "CMOS Checksum Bad" Fejl | o1generallee4130 | General Hardware Chat | 4 | 24 januar 2008 01:57 |
| Thread Tools | |
| |