![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Siitä lähtien olen rakennettu minun tietokone on käynnistettävä uudelleen itse. Se tulee esiin, jossa on sininen näyttö virhe. Tämä tapahtuu joka 10-30mins jälkeen käynnistys. Silloinkin kun olin asentamassa windows xp, i oli se kaatuu. Tämä asia on, jos olen pelin auki koko näytön (kuten cod4, wc3 jne.), niin se ei käynnistä kunnes peli on päättynyt (Mutta se doesnt uudelleen heti kun olen lähellä sitä, kuten 10-30min jälkeen i lähellä sitä). Joskus, jos im käyttäen minun tietokone ilman peliä auki, se tulee ylös kuin jotain satunnaisia on kaatunut: Like Generic Host prosessien Svchost, ja sitten se sininen ruutu. Mutta se doesnt yleensä keksiä näitä virheitä, sillä yleensä vain sininen ruuduissa. Joskus, kun tietokone käynnistyy, se tekee MAIN BIOS CHECKSUM ERROR sitten BACKUP BIOS CHECKSUM VIRHE. Tässä on minun tiedot: GA-P35-DS3P Corsair 800MHz 2GB Core 2 Duo 2,66 500 Gt HD 550W PSU 8800GTS 640mb Windows XP Pro. Ai jaa, ja se doesnt uudelleen, kun im käynnissä Ubuntu. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tämä voi olla useita asioita! Ensimmäinen asia, jonka haluan tehdä, on, jos olet 2x1gb muistia kokeilla yksi kerrallaan ja katsoa, jos se vielä tapahtuu Toiseksi yrittää ajantasaistaminen BIOS Ja viimeisenä keinona korvaa CMOS akku voi toimia! Edit: Mikä on tarkka malli teidän RAM? Se voi olla jotain niin yksinkertaista kuin ottaa lisätä jännitettä teidän RAM on Bios
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| I vetäytyi 1 kiinni RAM-muistia, ja tietokone käynnistetään kuten normaali, mutta se uudelleen, ja kun se yritti käynnistää uudelleen, i got a-beep-paikallisena. Sen 1 piippaus, ole varma, lyhyt tai pitkä, sen noin kaksi kertaa niin kauan kuin normaalin käynnistyksen beep. Yritin vaihtaa sen RAM noin laskemisesta sekä muuttamatta lähtö, mutta ei mitään. En tiedä minne mennä tästä. Edit: Tiedän, että minulla ei kuitenkaan minun ram jännite on 0.10V koska minun RAM sanoo 1.9V. Sen kaapparilaiva 800MHz 5-5-5-12 1.9V täällä on linkki. |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Virhe popup; IE7 on havainnut ja virheiden ... | jonkon2 | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 30. toukokuuta 2009 00:30 |
| Oma BIOS kaatui? - Oma BIOS on nyt asetettu lainkaan tehdas oletus | Bubba | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 7. Huhtikuu 2009 15:33 |
| Checksum virhe käynnistettäessä? | EddieVersatile | Rautatavaran Chat | 4 | 6. Jan 2009 03:40 |
| BIOS? | Jophen | General Software Chat | 3 | 8th Feb 2008 02:25 |
| "CMOS Checksum Bad" Virhe | o1generallee4130 | Rautatavaran Chat | 4 | 24th Jan 2008 01:57 |
| Thread Tools | |
| |