vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Bios Checksum Error?

Reply

Thread Tools
Old 24 kesäkuu 2008, 23:58
Jäsen

Default Bios Checksum Error?

Hei,

Siitä lähtien olen rakennettu minun tietokone on käynnistettävä uudelleen itse. Se tulee esiin, jossa on sininen näyttö virhe. Tämä tapahtuu joka 10-30mins jälkeen käynnistys. Silloinkin kun olin asentamassa windows xp, i oli se kaatuu. Tämä asia on, jos olen pelin auki koko näytön (kuten cod4, wc3 jne.), niin se ei käynnistä kunnes peli on päättynyt (Mutta se doesnt uudelleen heti kun olen lähellä sitä, kuten 10-30min jälkeen i lähellä sitä). Joskus, jos im käyttäen minun tietokone ilman peliä auki, se tulee ylös kuin jotain satunnaisia on kaatunut: Like Generic Host prosessien Svchost, ja sitten se sininen ruutu. Mutta se doesnt yleensä keksiä näitä virheitä, sillä yleensä vain sininen ruuduissa. Joskus, kun tietokone käynnistyy, se tekee MAIN BIOS CHECKSUM ERROR sitten BACKUP BIOS CHECKSUM VIRHE.

Tässä on minun tiedot:

GA-P35-DS3P
Corsair 800MHz 2GB
Core 2 Duo 2,66
500 Gt HD
550W PSU
8800GTS 640mb

Windows XP Pro. Ai jaa, ja se doesnt uudelleen, kun im käynnissä Ubuntu.
Old 25 kesäkuu 2008, 03:37
Moderator Group

Tämä voi olla useita asioita!
Ensimmäinen asia, jonka haluan tehdä, on, jos olet 2x1gb muistia kokeilla yksi kerrallaan ja katsoa, jos se vielä tapahtuu
Toiseksi yrittää ajantasaistaminen BIOS
Ja viimeisenä keinona korvaa CMOS akku voi toimia!

Edit: Mikä on tarkka malli teidän RAM? Se voi olla jotain niin yksinkertaista kuin ottaa lisätä jännitettä teidän RAM on Bios

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 25 kesäkuu 2008, 19:08
Jäsen

I vetäytyi 1 kiinni RAM-muistia, ja tietokone käynnistetään kuten normaali, mutta se uudelleen, ja kun se yritti käynnistää uudelleen, i got a-beep-paikallisena. Sen 1 piippaus, ole varma, lyhyt tai pitkä, sen noin kaksi kertaa niin kauan kuin normaalin käynnistyksen beep. Yritin vaihtaa sen RAM noin laskemisesta sekä muuttamatta lähtö, mutta ei mitään. En tiedä minne mennä tästä.

Edit: Tiedän, että minulla ei kuitenkaan minun ram jännite on 0.10V koska minun RAM sanoo 1.9V. Sen kaapparilaiva 800MHz 5-5-5-12 1.9V täällä on linkki.
Old 26 kesäkuu 2008, 06:39
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Mikel View Post
Tiedän, että minulla ei kuitenkaan minun ram jännite on 0.10V koska minun RAM sanoo 1.9V. Sen kaapparilaiva 800MHz 5-5-5-12 1.9V täällä on linkki.
Oletko kokeillut että se uudelleen sitten?

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Virhe popup; IE7 on havainnut ja virheiden ... jonkon2 Web-selaimet ja FTP Clients 1 30. toukokuuta 2009 00:30
Oma BIOS kaatui? - Oma BIOS on nyt asetettu lainkaan tehdas oletus Bubba CPUs, Emolevyt & RAM 5 7. Huhtikuu 2009 15:33
Checksum virhe käynnistettäessä? EddieVersatile Rautatavaran Chat 4 6. Jan 2009 03:40
BIOS? Jophen General Software Chat 3 8th Feb 2008 02:25
"CMOS Checksum Bad" Virhe o1generallee4130 Rautatavaran Chat 4 24th Jan 2008 01:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.