![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Sinds ik mijn computer hebben opgebouwd, heeft hij opnieuw zelf. Het komt met een blauw scherm. Dit gebeurt om de 10-30mins na het opstarten. Zelfs toen ik Windows XP is te installeren, ik had het crashen. Het ding is, als ik een spel opent in een volledig scherm (zoals cod4, wc3, enz.), dan is het niet opnieuw zal worden opgestart totdat het spel is gesloten hebben (maar het doet opnieuw op te starten zodra ik het te sluiten, net als 10-30min na Ik sluit het). Soms, als im mijn computer te gebruiken zonder een spel te openen, zal hij komen als iets willekeurigs heeft neergestort: net als gastheer generieke processen, svchost, en dan zal het blauwe scherm. Maar het doet meestal komen met deze fouten, is het meestal alleen blauwe schermen. Af en toe wanneer de computer van start gaat, komt het met MAIN BIOS-Checksum Error, dan BACK-BIOS-Checksum Error. Hier zijn mijn specs: GA-P35-DS3P 800mhz Corsair 2GB Core 2 Duo 2,66 500GB HD 550W PSU 8800GTS 640mb Running Windows XP Pro. Oh ja, en het doet opnieuw opstarten wanneer de im draaien van Ubuntu. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit kan een aantal dingen! Het eerste wat ik zou doen, is dat als je 2x1GB RAM-geheugen hebben proberen een voor een en kijken of het nog steeds gebeurt Ten tweede proberen bijwerking uw Bios En als laatste redmiddel ter vervanging van de CMOS-batterij kan werken! Edit: Wat is de exacte model van uw RAM-geheugen? Het kan iets eenvoudigs zijn als met de spanning van uw RAM-geheugen uitbreiden in de Bios
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik haalde 1 stok RAM-geheugen, en de computer opgestart als normaal, maar opnieuw opgestart, en toen het probeerde op te starten weer, i got a-beep-van de computer. De 1 pieptoon, niet zeker of lang of kort, zijn ongeveer twee keer zo lang als de normale opstarten pieptoon. Ik probeerde te wisselen rond de rammen, waardoor het zowel in het veranderen slots, maar nog steeds niets. Ik weet niet waar te gaan vanaf hier. Edit: Ik weet dat ik opgemaakt mijn ram spanning van 0.10V, omdat mijn RAM-geheugen zegt 1.9V. De corsair 800mhz 5-5-5-12 1.9V hier koppelen. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Fout popup; IE7 heeft ondervonden en fout ... | jonkon2 | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 30 mei 2009 00:30 |
| Mijn BIOS crashte? - Mijn BIOS is nu ingesteld op alle fabrieksinstellingen | Bubba | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | De 7 april 2009 15:33 |
| Checksum-fout bij het opstarten? | EddieVersatile | Algemeen Hardware Chat | 4 | De 6 januari 2009 03:40 |
| BIOS? | Jophen | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 8 feb 2008 02:25 |
| "CMOS Checksum Bad" Fout | o1generallee4130 | Algemeen Hardware Chat | 4 | 24 Jan 2008 01:57 |
| Thread Tools | |
| |