![]() |
|
| |||
| |||
| Please help: Jeg har en Acer Aspire 3000 serie laptop som ive aldrig haft problemer med indtil now.When jeg skifte den på det giver mig en sort skærm og beder om en PHOENIX BIOS password. jeg dont kende hvad det er som ive aldrig kommer hele det before.Any idéer ?.... venligst ..... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dette er et hårdt adgangskode til at omgå det er i BIOS (Basic Input Output System) og starter hver gang computeren starter,
Hvis du ikke har angivet adgangskoden, vil jeg sige, en anden har Hvis du ønsker at nulstille den der er visse programmer kan du stå af nettet, at du monterer til cd, og det fjerner bios password eller du kan tage batteriet ud af bundkortet Lænsning af magt og den adgangskode, vil blive slettet, men det er meget hårdt for at komme ind en bærbar Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På bærbare computere, hvis du bliver bedt om en adgangskode straks efter at dreje på maskinen så er det et system låse ikke en BIOS password.
Den eneste måde runde dem er at sende den bærbare computer til fabrikanten med kvittering som adgangskode er indlejret i en EEPROM, borte er de dage, hvor du fjerner en CMOS batteriet for at nulstille alt, som er irrelevant alligevel, da det er for BIOS passwords som denne er det ikke. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| oops er der nogen dokumentation for dette, så jeg kan få op til bunden og ved den måde, du kan få cd's, der arbejder de hårdt drev dræbe cd brugte jeg havde på, og det arbejdede på min acer |
|
| |||
| |||
| Der findes 3 typer af bærbare computere, et system, harddisk og BIOS. Du kan ikke omgå det system, en på alle. Fjern harddisk og prøv igen, hvis det stadig askes for en det er det system låse. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Laptop bios password | GREGLOVE | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 20. jul 2009 13:38 |
| Nulstil adgangskode i BIOS? | amyreaney | CPU, bundkort og RAM | 2 | 25. maj 2009 05:07 |
| Laptop BIOS og Harddisk Password | koglaa | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 27 august 2008 23:44 |
| BIOS Password Reset | NjM | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 10 marts 2008 09:33 |
| Bios password reset | ODi | Laptops, Mobiles & PDA'er | 4 | 8 marts 2008 12:02 |
| Thread Tools | |
| |