![]() |
|
| |||
| |||
| gelieve te helpen: ik heb een Acer Aspire 3000 serie laptop die ive nooit problemen gehad met totdat now.When i zet hem aan het is dat ik een zwart scherm en vraagt om een Phoenix BIOS wachtwoord. I dont weet wat het is als ive nooit over het before.Any ideeën ?.... alsjeblieft ..... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dit is een moeilijk wachtwoord te omzeilen, zoals het in het BIOS (Basic Input Output System) en initieert telkens als de computer opstart,
als je dat nog niet het wachtwoord Ik zou zeggen dat iemand anders heeft Als u wilt instellen dat er bepaalde programma's die je kunt krijgen uit het net dat je mount op cd en schrapt de bios wachtwoord of kunt u de batterij af van het moederbord te drain de macht en het wachtwoord worden verwijderd maar het is zeer moeilijk te krijgen in een laptop Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Op laptops als je gevraagd om een wachtwoord direct na het aanzetten van de machine dan is dat een systeem vergrendeling niet een BIOS wachtwoord.
De enige manier om hen te sturen de laptop naar de fabrikant met het aankoopbewijs als het wachtwoord is ingesloten op een eeprom, weg zijn de dagen waarop u een CMOS batterij te resetten alles, dat is toch niet relevant want dat is voor BIOS-wachtwoorden die dit niet is. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| oeps is er geen documentatie over dit dus ik kan krijgen tot nul en door de manier kunt u cd's die het werk van de harde schijf doden cd i had gebruikt en het werkte op mijn acer |
|
| |||
| |||
| Er zijn 3 soorten op laptops, systeem, harde schijf en BIOS. Je kunt niet zo het systeem een op alle. Verwijder de harde schijf en probeer het opnieuw, als het nog askes voor een het is het systeem blokkeren. |