![]() |
|
| |||
| |||
| kan du hjelpe: Jeg har en Acer Aspire 3000 serie laptop som Ive aldri hatt problemer med inntil now.When jeg slå den på det gir meg en svart skjerm og be om en PHOENIX BIOS passordet. jeg dont vite hva det er som Ive aldri kommer over det before.Any ideer ?.... vennligst ..... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dette er et hardt passord for å hoppe som det er i BIOS (Basic Input Output System) og starter hver gang datamaskinen starter,
hvis du ikke har angitt passordet jeg kan si noen andre har hvis du vil tilbakestille det finnes visse programmer du kan gå av nettet som du monterer på cd og slettes bios passord eller du kan ta batteriet ut av hovedkortet for å tømme makt og passordet vil bli slettet men det er svært vanskelig å komme inn i en bærbar Min System: Cewy er rart macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bærbare PC hvis du blir spurt om et passord umiddelbart etter at du slår på maskinen så det er et system lock ikke en BIOS passordet.
Den eneste måten rundt dem er å sende den bærbare datamaskinen til produsenten med kjøpsbeviset som passordet ligger på en EEPROM, borte er de dagene der du fjerner en CMOS batteriet å tilbakestille alt som er irrelevant uansett som det er for BIOS-passord som dette ikke er det. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Oppsann er det noen dokumentasjon på dette slik at jeg kan få opp til grunnen og av den måten kan du få CD-er som fungerer på hard-stasjonen drepe cd jeg brukte hadde på, og det virket på min Acer |
|
| |||
| |||
| Det er 3 typer bærbare PC, system, harddisk og BIOS. Du kan ikke komme rundt systemet en, i det hele tatt. Fjern harddisken og prøve igjen, hvis det fortsatt askes for en det systemet lås. |