![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg trykker på tænd / sluk-knappen på min laptop, og alle, jeg får er en blank, sort skærm .. nogen vide, hvad er der galt? |
|
| |||
| |||
| bump |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Undlad venligst at bule tråde, er det kun 13 minutter, har en smule tålmodighed.
| |||
| |||
| Er maskinen tændt på alle? Betyder det vise noget? |
|
| |||
| |||
| lidt rodet ... Hvis intet er vist på "power-on" lyder som der er behov for en bios-reflash til mig. hvis det gør ikke arbejde så noget er gået ned eller somethings du har installeret, har sendt det til fods, p afbryde alt i lappy (cd-rom/HD/floppy). forlade processor og hukommelse intakt. og derefter prøve at starte op for at se, om du får en skærm vises. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Switch PC på, Get Tom skærm! | sani33 | General Hardware Chat | 3 | 30 oktober 2009 13:52 |
| Blank skærm?? Hvad skal jeg gøre? | PCdummy | General Hardware Chat | 7 | 16 januar 2009 15:43 |
| Hjælp skærmen blank med pc, der kører | laventura | General Hardware Chat | 6 | 3. sep 2008 15:17 |
| PC ser ud til at starte op, men skærmen er tom. | deadeye39 | General Hardware Chat | 12 | 8 marts 2008 07:03 |
| Blank skærm med Y ∞ Y | purplekirsty | General Hardware Chat | 2 | 4 januar 2008 04:32 |
| Thread Tools | |
| |