mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Blank skærm med Y ∞ Y

Reply

Thread Tools
Old 3 januar 2008, 10:45
Ny Medlem Gruppen

Hej. Ligesom mange mennesker, jeg bør gøre det klart, at jeg ved meget lidt om computere, og hvordan de fungerer, så er jeg formentlig vil gøre en nar af mig, men her går ...!
Vi har for nylig fået en pc og havde grafikkort, ram, og jeg tror harddisk (?) Udskiftes, da det var ikke arbejder før - wouldnt gøre noget. Det har været fint et stykke tid, men jeg har lige slået det på, og den går igennem til en skærm med Y ∞ Y (Y uendelig tegn Y) i øverste venstre. Jeg talte med nogen om det, og de fortalte mig, da computeren registrerer harddisken i sat op til at ned belastning Hutil 210 ISO (For cd-rom-drev). Zip fra samsungs sider. Når du har hentet i unzipped det, og derefter downloade en ISO brænder-program til at sætte denne info på en cd-rom. Som jeg tror, jeg har ret. Men det er stadig ikke fungerer. Når jeg sætter cd'en i computeren stadepladser for et stykke tid på tryk DEL at indtaste SETUP men derefter går over til denne besked: Boo fra ATAPI cd-rom
Y ∞ Y ∞
Jeg har ændret i BIOS for at starte fra cd som den første mulighed, som jeg dont have diskette og dette er, når denne formulering ankommet, men det plejer arbejde, uanset hvad jeg så jeg placere den diskette, cd eller en harddisk.
Enhver ved, hvad der foregår, og hvad betyder det? Noget at gøre med de drev eller Windows XP, da det gør ikke komme så vidt lastning det?
Tak
Old 3 januar 2008, 19:26
Bandlyst Gruppen

mabye sin cd?

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 4 januar 2008, 04:32
Ny Medlem Gruppen

Jeg har prøvet et par forskellige cd's og jeg har frakoblet den cd-rom for at se, om den har et problem med det, men det stadig siger de samme ting
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.