mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Leeg scherm met Y ∞ Y

Reply

Thread Tools
Old 3 januari 2008, 10:45
Nieuw Lid Fractie

Default Leeg scherm met Y ∞ Y

Hallo. Zoals vele mensen die ik moet duidelijk maken dat ik weet heel weinig over computers en hoe ze werken, dus ik ben waarschijnlijk gaat om een gek van mezelf, maar hier gaat ...!
We hebben onlangs heb een pc en had de grafische kaart, RAM en ik denk dat de harde schijf (?) Vervangen, omdat het wasnt werkdagen vóór - wouldnt doen. Het is fijn voor bepaalde tijd, maar ik heb zojuist bleek hij op en gaat door naar een scherm met Y ∞ Y (Y oneindig teken Y) in de linkerbovenhoek. Ik sprak met iemand over en zij vertelde me, omdat de computer herkent de harde schijf in de set-up te downloaden Hutil 210 ISO (For CD ROM Drive). Zip uit Samsung's. Gedownloade i uitgepakt en vervolgens downloaden van een ISO-brand programma om deze info op een cd-rom. Waarvan ik denk dat ik heb gelijk. Maar het is nog steeds niet werkt. Toen ik de cd in de computer boxen voor een tijdje op de druk op DEL to enter SETUP maar dan gaat op dit bericht: Boo uit ATAPI CD-ROM
Y Y ∞ ∞
Ik veranderde de BIOS te starten vanaf cd als de eerste optie als i dont have floppy en dit is bij deze formulering aangekomen, maar het werkt gewoon niet uit wat ik een bestelling plaats ik de floppy, cd of harde schijf.
Iedereen weet wat er aan de hand is en wat dit betekent? Iets te doen met de schijven of Windows XP omdat het doesnt krijgen zoveel laden dat?
Bedankt
Old 3 januari 2008, 19:26
Banned Groep

mabye haar de cd?

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 4 januari 2008, 04:32
Nieuw Lid Fractie

Ik heb geprobeerd een paar verschillende cd's en ik heb losgekoppeld van de cd-rom te zien wanneer er een probleem mee, maar het zegt nog steeds hetzelfde
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Pc Switch On, Get Blank Screen! sani33 Algemeen Hardware Chat 3 30 oktober 2009 13:52
HP NC6000 Blank Screen Probleem houtwerk Laptops, Mobiles & PDA's 0 16 jun 2009 22:12
Leeg scherm? Wat moet ik doen? PCdummy Algemeen Hardware Chat 7 16 Jan 2009 15:43
Blanco scherm op boot noodleslap Algemeen Hardware Chat 4 25e sep 2008 02:11
Help scherm leeg met PC draait laventura Algemeen Hardware Chat 6 3e Sep 2008 15:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.