mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Blank skjerm med Y ∞ Y

Reply

Thread Tools
Old 3dje 2008, 10:45
New Member Group

Default Blank skjerm med Y ∞ Y

Hallo. Som mange personer jeg bør gjøre det klart at jeg vet svært lite om datamaskiner og hvordan de fungerer, så jeg sannsynligvis kommer til å foreta en dåre av meg selv, men her går ...!
Vi har nylig fått en PC og hatt grafikkort, RAM og jeg tror harddisken (?) Erstattes fordi det var ikke jobber før - wouldnt gjøre noe. Det har vært bra for noen, men jeg har nettopp slått den på og den går gjennom til en skjerm med Y ∞ Y (Y uendelig logge Y) i øvre venstre. Jeg snakket med noen om det, og de fortalte meg siden datamaskinen gjenkjenner harddisken på konfigurert til å laste ned Hutil 210 ISO (For CD-ROM-stasjon). Zip fra samsungs sider. Når ned i unzipped det og deretter laste ned en ISO brenne programmet å legge denne informasjonen på en CD-ROM. Som jeg tror jeg gjorde rett. Men det er fortsatt ikke fungerer. Når jeg satte CDen i datamaskinen boder en stund på trykk DEL å angi SETUP men da går inn på denne meldingen: Boo fra ATAPI CD-ROM
Y ∞ Y ∞
Jeg har endret BIOSen til å starte fra CD som første valg som jeg dont ha disketten og dette er da denne ordlyden ankom, men det wont arbeide uansett hva jeg bestille plasserer jeg slapp, cd eller harddisk.
Alle som vet hva som skjer og hva dette betyr? Noe å gjøre med stasjoner eller Windows XP, siden det ikke komme så langt som lasting det?
Takk
Old 3dje 2008, 19:26
Banned Group

mabye sin CD?

Min System: #

Prosessor (er):
Intel P4
Hovedkort:
ecs 915pla2
RAM-minne:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamond Xtreme 7.1
Harddisk (er):
160GB
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-RW
Case / PSU:
antech/x-power585
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
trådløst
Skjerm (er):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 4de 2008 jan 04:32
New Member Group

Jeg har prøvd noen forskjellige CD-er og jeg har koblet fra cd-rom for å se om den har et problem med at det fortsatt sier det samme
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Switch Pc On, Get Blank Screen! sani33 General Hardware Chat 3 30 oktober 2009 13:52
HP NC6000 Blank Screen Problem woodworks Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 0 16 juni 2009 22:12
Tom skjerm? Hva gjør jeg? PCdummy General Hardware Chat 7 16 januar 2009 15:43
Blank skjerm på oppstart noodleslap General Hardware Chat 4 25. sep 2008 02:11
Hjelp skjermen blank med PC som kjører laventura General Hardware Chat 6 3dje sep 2008 15:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.