Blank skjerm med Y ∞ Y Hallo. Som mange personer jeg bør gjøre det klart at jeg vet svært lite om datamaskiner og hvordan de fungerer, så jeg sannsynligvis kommer til å foreta en dåre av meg selv, men her går ...!
Vi har nylig fått en PC og hatt grafikkort, RAM og jeg tror harddisken (?) Erstattes fordi det var ikke jobber før - wouldnt gjøre noe. Det har vært bra for noen, men jeg har nettopp slått den på og den går gjennom til en skjerm med Y ∞ Y (Y uendelig logge Y) i øvre venstre. Jeg snakket med noen om det, og de fortalte meg siden datamaskinen gjenkjenner harddisken på konfigurert til å laste ned Hutil 210 ISO (For CD-ROM-stasjon). Zip fra samsungs sider. Når ned i unzipped det og deretter laste ned en ISO brenne programmet å legge denne informasjonen på en CD-ROM. Som jeg tror jeg gjorde rett. Men det er fortsatt ikke fungerer. Når jeg satte CDen i datamaskinen boder en stund på trykk DEL å angi SETUP men da går inn på denne meldingen: Boo fra ATAPI CD-ROM
Y ∞ Y ∞
Jeg har endret BIOSen til å starte fra CD som første valg som jeg dont ha disketten og dette er da denne ordlyden ankom, men det wont arbeide uansett hva jeg bestille plasserer jeg slapp, cd eller harddisk.
Alle som vet hva som skjer og hva dette betyr? Noe å gjøre med stasjoner eller Windows XP, siden det ikke komme så langt som lasting det?
Takk |