![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej. Liksom många personer som jag borde göra det klart att jag vet mycket lite om datorer och hur de fungerar, så jag förmodligen kommer att göra bort mig, men här kommer det ...!
Vi har nyligen fått en dator och hade grafikkort, RAM och jag tror hårddisk (?) Ersättas eftersom det wasnt arbetsdagar innan - wouldnt göra någonting. Det har varit bra en tid men jag har bara vänt på den och den går igenom till en skärm med Y ∞ Y (Y oändlighet underteckna Y) i övre vänstra. Jag talade med någon om det och de sa eftersom datorn känner av hårddisken i inrättas för att ladda ner Hutil 210 ISO (För CD-ROM-enhet). Zip från samsungs sidor. En gång hämtade jag packas upp och sedan hämta en ISO bränning programmet att lägga denna information på en CD-ROM. Vilket jag tror att jag gjorde rätt. Men det är fortfarande inte fungerar. När jag ställer CD i datorn stannar en stund på tryck DEL träda SETUP men sedan går in på det här meddelandet: Boo från ATAPI CD-ROM Y ∞ Y ∞ Jag har ändrat i BIOS att starta från cd som första alternativ som jag inte har disketten och det är när denna formulering kom, men det brukar fungera oavsett vad jag för jag placera diskett, cd eller hårddisk. Alla vet vad som händer och vad det innebär? Något att göra med enheter eller Windows XP, eftersom det icke komma så långt som lastning det? Tack |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
mabye sin CD?
|
|||
|
|||
|
Jag har försökt ett par olika CD-skivor och jag har kopplat ur cd-rom för att se om den har ett problem med det, men fortfarande säger samma sak
|