![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joten minun veli aikoo rakentaa HTPC ja haluaa minut spec jotain.
Hän tarkastelee menojen £ 400ish annetun CPU, RAM, Mobo, GFX-kortin ja PSU. Hän ei pelin, mutta se ei ole hänen tärkein käyttää tätä konetta. Myös hän on lisäämällä SATA Blu-ray-asema, loisit SATA kovalevy on välttämätöntä, jotta ei aiheuta pullonkaula? Hän on 500 Gt IDE ja on epävarma vai ei suorita sitä. Kiitos. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Olen erittäin selvää, että kovalevy ei tehdä eroa. Koska se alkaa br ajaa, En voi nähdä se tekee eron. Olen varma, että Carbon on pitkin pian, hän on suuri HTPC rakentaa hänen 4th opas, jos haluat katsoa siellä Dave. |
|
| |||
| |||
| Luulin, kun käynnissä irti blu-ray joitakin jalostus tapahtuu HD kuin OS ja ohjelmien suorittamisen elokuvan ovat siitä. |
|
| |||
| |||
| Checked noin Internetissä ihmisten tilanteeseen, kuten sinun, ja he käyttävät IDE-asemia, jos haluat tallentaa penniä, ihmiset sanovat päivittää CPU ja GPU ja sitä ei mainita IDE. En voi nähdä ongelmana. |
|
| |||
| |||
| Coolio, kiitos. |
|
| |||
| |||
| Toinen merkintä, eivät tunne sinua Hae to splash out on todella kallista BD Drives, aioin saada £ 160 LG yksi, (He myös tehdä £ 300 one! ) Mutta päädyin saada yksi heidän £ 80ish malleja, jotka on LightScribe liikaa.Ja se toimii loistavasti, pohjimmiltaan eivät vain tuntuu, että asema on kaikkein tärkein. Mielestäni sinun on oltava todella mukava seurata ja näytönohjain ennen £ 300 on HD Drive tekisi eroa. |
|
| |||
| |||
| CPU: AMD Phenom II X3 720 & Emolevy: Gigabyte 790X-UD4P ($ 218 kanssa yhdistelmäruudussa käsitellä) (FS) Video: MSI GTX 260 216 (FS) ($ 175) (R - $ 20) RAM: OCZ Gold 4 Gt (2 x 2 Gt) DDR2 ($ 45) (FS) PSU: PC P & C Silencer 500W ($ 80) (R - $ 20) (PC "Maypsu10" - $ 10) (FS) Optinen: Sony Optiarc 24X ($ 24) (FS) HDD: Western Digital 640GB ($ 70) (FS) Asia: Cooler MASTER 690 ($ 75) Olenko puuttuu jotain, sirulle on AM3 ja AM3 versio, UD4P veturilaitteiston DDR3, ja olet speced DDR2 muistia. http://www.ebuyer.com/search?q=ud4p&x=0&y=0 The DDR2 versio on vain AM2. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AM2 + ja AM3 ovat teknisesti sama socket: AM3 sirujen työtä AM2 + levyt kanssa tavallista varoituksista noin todella vanhat levyt eivät tue niitä, ellet flash BIOS. AM3 itse on vähemmän nastat kuin AM2 + niin AM2 +-sirut ei työtä AM3, mutta toisin päin works fine siksi suosittelemme, että hallituksen kanssa AM3 X3 720. Kuitenkin, että aluksella on tavallaan overpriced Yhdistyneeseen kuningaskuntaan verrattuna Yhdysvaltoihin, haluan tarkastella niitä MA770-UD3 säästää hieman rahaa ja kiinni yksi 4890 siellä sijaan vain hinta / PERF suhde.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Kiitos Hiili. |