![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har en blå skærm problem, min primære computer er at vise this.It styrtede ned og vi forsøgte at genstarte, det gik så vidt, men når det kom til at starte vinduet skærmen gik blå, så er der intet, vi cant get any videre end that.I har kigget på nogle af de blå skærm reparere tingene på her, men hvis du ikke hente det arbejder hvordan kan du downloade noget for at udbedre det?? Som du kan sandsynligvis fortælle jeg ikke, at computere og kan håndtere th basics, men efter at jeg er en smule dum i noget ele. behage hjælp, da dette er det 5. gang min datter har styrtede den computer, de andre 4 gange det er lykkedes os at få det i gang igen, men ikke denne gang. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flyttet til din egen tråd, i fremtiden skal du ikke kapre andre.
| |||
| |||
| Beklager, hvis jeg var kapring andre, men det var ikke tilsigtet, jeg bare finde dette forum hårdt for at få runde og ret vanskeligt i forhold til andre fora for udstationering ting op især når du forsøger at rent faktisk komme tilbage til fora én gang i en tråd ![]() Som jeg sagde mig ikke så stor på comp, bestemt ikke, hvor i nærheden af standarder for peeps om her, så en pause, ville have været nok uden irettesættelse ta |
|
| |||
| |||
| Beklager, men lad mig vide, hvordan jeg kan redesign det bedre, så de passer til dine behov. Uanset det ikke var en irettesættelse så chill out, var bare så du ved, hvordan tingene fungerer her i nærheden. |
|
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| Citat:
![]() Der er også en navigation "træ" øverst, hvor du kan få adgang til det forum hjemmeside eller den tidligere kategori du vist. ![]() Citat:
![]() Citat:
0x000000A, 0x000001 etc Hvis BSOD ikke ophold på for længe, overveje at tage en video på din skærm og standse afspilningen på BSOD. Uanset hvad dit bedste bet ville være at erhverve en fejlkode så gutter, der ved, hvad de kan gøre bedre kan hjælpe dig.