vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Blue screen kuoleman ongelma

Reply

Thread Tools
Old 26 helmikuu 2008, 07:28
Uusi Jäsen

Default Blue screen kuoleman ongelma

Hei, minulla on sininen ruutu ongelma, minun tärkeimmät tietokonesovellukset näkyy this.It kaatui ja olemme yrittäneet käynnistää uudelleen, se meni niin pitkälle, mutta kun se pääsi uudelleen aloittaa ikkuna, ruutu oli sininen, sitten ei mitään, me cant get any pidemmälle kuin that.I on tarkastellut joitakin niistä sinisen näytön korjaus asioita täällä, mutta jos kallistuksen saada se toimimaan miten voit ladata jotain korjata sen?

Kuten voitte luultavasti kertoa En että tietokoneella lukutaito ja voivat hallita th perusasiat, mutta sen jälkeen, että olen hieman typerää mitään ele.

Ole hyvä ja auta, koska tämä on 5th aikaa tyttäreni on kaatunut tietokone, toinen 4 kertaa onnistuimme menee uudelleen, mutta ei tällä kertaa.
Old 26 helmikuu 2008, 07:38
Administrator Group

Siirretty omaan säiettä, tulevaisuudessa älä kaappaus toiset.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 26 helmikuu 2008, 08:41
Uusi Jäsen

Anteeksi, jos olin kaappaus, mutta se ei ollut tarkoituksellista, olen vain löytää tällä foorumilla vaikea saada pyöreitä ja melko vaikea verrattuna muihin foorumeja lähettämistä asioita erityisesti silloin, kun olet yrittää todella päästä takaisin foorumeissa kerran säikeen

Kuten sanoin, en ole, että suuret annetun comp, varmasti ei, jos lähellä standardit peeps täällä, joten tauko olisi riittänyt ilman nuhtelun ta
Old 26 helmikuu 2008, 08:46
Administrator Group

Anteeksi, haluaisin tietää miten voin uudelleensuunnittelun paremmin omia tarpeitasi.

Riippumatta se ei ollut nuhtelun niin chill out, oli se, te tiedätte, miten asiat toimivat täällä.
Old 26 helmikuu 2008, 15:40
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by circe View Post
Minä vain löytää tällä foorumilla vaikea saada pyöreitä ja melko vaikea verrattuna muihin foorumeja lähettämistä asioita erityisesti silloin, kun olet yrittää todella päästä takaisin foorumeissa kerran säikeen
Jos on ongelmia, yksinkertaisesti PM yksi mod, kaverit lihavoitu / vihreä alareunassa etusivulle

On myös navigointi "puu" yläosassa, jossa voit käyttää foorumin etusivulle tai edellinen luokkien katseltiin.

Quote:
Kuten sanoin, en ole, että suuret annetun comp, varmasti ei, jos lähellä standardit peeps täällä, joten tauko olisi riittänyt ilman nuhtelun ta
Oli sysäyksen oikeaan suuntaan enemmän kuin mitään toverillinen

Quote:
Hei, minulla on sininen ruutu ongelma, minun tärkeimmät tietokonesovellukset näkyy this.It kaatui ja olemme yrittäneet käynnistää uudelleen, se meni niin pitkälle, mutta kun se pääsi uudelleen aloittaa ikkuna, ruutu oli sininen, sitten ei mitään, me cant get any pidemmälle kuin that.I on tarkastellut joitakin niistä sinisen näytön korjaus asioita täällä, mutta jos kallistuksen saada se toimimaan miten voit ladata jotain korjata sen?

Kuten voitte luultavasti kertoa En että tietokoneella lukutaito ja voivat hallita th perusasiat, mutta sen jälkeen, että olen hieman typerää mitään ele.

Ole hyvä ja auta, koska tämä on 5th aikaa tyttäreni on kaatunut tietokone, toinen 4 kertaa onnistuimme menee uudelleen, mutta ei tällä kertaa.
Paras tapa olisi kirjoittaa virhe koodi löytyy suluissa HAKU jotain tällaista:

0x000000A, 0x000001 etc

Jos BSOD ei pysyvät pitkään, harkitse videon näytön ja tauot toiston annetun BSOD.

Joka tapauksessa, paras veto olisi hankkia virhekoodin niin kaverit, jotka tietävät, mitä he tekevät auttaa sinua paremmin.

My System: = /

Processor (s):
AMD 64x2 6000 +
Emolevy:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM-muisti:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB
Optinen asema (t):
CDRW + DVD-RW [Dual Layer]
Asia / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Jäähdytys:
Zalman CNPS9700NT
Network / Internet:
kaksi gigabit / 20MB Kaapeli
Monitor (t):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32bit
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Really Oudot Blue Screen of Death Ongelma ........ chaoscreater Windows-käyttöjärjestelmät 3 13. Jul 2009 08:34
Blue Screen of Death-ongelma - Vikasietotila ei toimi Adolfoutor Rautatavaran Chat 3 13th Feb 2009 15:45
Blue Screen of Death! Cloud123 Rautatavaran Chat 5 6. Sep 2008 07:06
Blue screen of Death Demtschuk Windows-käyttöjärjestelmät 8 2. Huhtikuu 2008 15:48
Blue screen kuoleman .. chilloutcolin PC & Console Gaming 5 16th Feb 2008 14:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.