Quote:
Originally Posted by circe Minä vain löytää tällä foorumilla vaikea saada pyöreitä ja melko vaikea verrattuna muihin foorumeja lähettämistä asioita erityisesti silloin, kun olet yrittää todella päästä takaisin foorumeissa kerran säikeen  |
Jos on ongelmia, yksinkertaisesti PM yksi mod, kaverit lihavoitu / vihreä alareunassa etusivulle
On myös navigointi "puu" yläosassa, jossa voit käyttää foorumin etusivulle tai edellinen luokkien katseltiin.
Quote:
Originally Posted by circe Kuten sanoin, en ole, että suuret annetun comp, varmasti ei, jos lähellä standardit peeps täällä, joten tauko olisi riittänyt ilman nuhtelun ta  |
Oli sysäyksen oikeaan suuntaan enemmän kuin mitään toverillinen
Quote:
Originally Posted by circe Hei, minulla on sininen ruutu ongelma, minun tärkeimmät tietokonesovellukset näkyy this.It kaatui ja olemme yrittäneet käynnistää uudelleen, se meni niin pitkälle, mutta kun se pääsi uudelleen aloittaa ikkuna, ruutu oli sininen, sitten ei mitään, me cant get any pidemmälle kuin that.I on tarkastellut joitakin niistä sinisen näytön korjaus asioita täällä, mutta jos kallistuksen saada se toimimaan miten voit ladata jotain korjata sen?
Kuten voitte luultavasti kertoa En että tietokoneella lukutaito ja voivat hallita th perusasiat, mutta sen jälkeen, että olen hieman typerää mitään ele.
Ole hyvä ja auta, koska tämä on 5th aikaa tyttäreni on kaatunut tietokone, toinen 4 kertaa onnistuimme menee uudelleen, mutta ei tällä kertaa. |
Paras tapa olisi kirjoittaa virhe koodi löytyy suluissa HAKU jotain tällaista:
0x000000A, 0x000001 etc
Jos BSOD ei pysyvät pitkään, harkitse videon näytön ja tauot toiston annetun BSOD.
Joka tapauksessa, paras veto olisi hankkia virhekoodin niin kaverit, jotka tietävät, mitä he tekevät auttaa sinua paremmin.
Processor (s): AMD 64x2 6000 + | Emolevy: Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI | RAM-muisti: Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB | Graphics Card (s): BFG 8800GTS 320MB OC2 |
Äänikortti: Laivaostoksista | Kiintolevy (t): 2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB | Optinen asema (t): CDRW + DVD-RW [Dual Layer] | Asia / PSU: CM Stacker832 / Silverstone DA750 |
Jäähdytys: Zalman CNPS9700NT | Network / Internet: kaksi gigabit / 20MB Kaapeli | Monitor (t): 19 "HannsG | Operating System (s): XP Pro 32bit |