mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Blue screen of death probleem

Reply

Thread Tools
Old 26 februari 2008, 07:28
Nieuw Lid Fractie

Hoi, Ik heb een blauw scherm probleem, mijn moederbord van de computer wordt weergegeven this.It neergestort en we hebben geprobeerd opnieuw op te starten, het ging zo ver, maar als het je opnieuw beginnen venster, het scherm is blauw, dan niets, we cant get any verder dan that.I hebben gekeken naar een aantal van de blauwe scherm reparatie dingen hier, maar als u cant get it werkgroep hoe kunt u downloaden van iets te repareren?

Zoals u waarschijnlijk vertellen ben ik niet dat een computer kunnen omgaan en kan beheren th basics, maar na dat ik een beetje dom in iets elementen.

gelieve te helpen, als dit is de 5e keer mijn dochter heeft crashte de computer, de andere 4 keer zijn we erin geslaagd om het weer op gang te brengen, maar niet deze keer.
Old 26 feb 2008, 07:38
Administrator Group

Verplaatst naar uw eigen draad in de toekomst alstublieft niet kapen anderen.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 26 februari 2008, 08:41
Nieuw Lid Fractie

Sorry als ik was het kapen van anderen, maar dat was niet opzettelijk, maar ik vind dit forum moeilijk te krijgen rond en vrij moeilijk in vergelijking met andere fora voor detachering dingen vooral wanneer u probeert om daadwerkelijk terug naar de forums een keer in een thread

Zoals ik al zei ben niet zo groot op de comp, zeker niet wanneer in de buurt van de normen van de peeps hier, dus een breuk zou hebben volstaan zonder berisping ta
Old 26 februari 2008, 08:46
Administrator Group

Sorry, laat me weten hoe ik kan redesign het beter aan uw behoeften.

Ongeacht het was niet een berisping zo chill out, was gewoon om u te laten weten hoe dingen werken hier.
Old 26 februari 2008, 15:40
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CIRCE View Post
Ik vind dit forum moeilijk te krijgen rond en vrij moeilijk in vergelijking met andere fora voor detachering dingen vooral wanneer u probeert om daadwerkelijk terug naar de forums een keer in een thread
Als er problemen zijn, gewoon een mod uur, de jongens in vet / groen aan de onderkant van de startpagina

Er is ook een navigatie "boom" aan de bovenkant, waarbij u toegang hebt tot het forum startpagina of de vorige categorie u bekeken.

Citaat:
Zoals ik al zei ben niet zo groot op de comp, zeker niet wanneer in de buurt van de normen van de peeps hier, dus een breuk zou hebben volstaan zonder berisping ta
Was een duw in de goede richting is meer dan wat kameraadschappelijk

Citaat:
Hoi, Ik heb een blauw scherm probleem, mijn moederbord van de computer wordt weergegeven this.It neergestort en we hebben geprobeerd opnieuw op te starten, het ging zo ver, maar als het je opnieuw beginnen venster, het scherm is blauw, dan niets, we cant get any verder dan that.I hebben gekeken naar een aantal van de blauwe scherm reparatie dingen hier, maar als u cant get it werkgroep hoe kunt u downloaden van iets te repareren?

Zoals u waarschijnlijk vertellen ben ik niet dat een computer kunnen omgaan en kan beheren th basics, maar na dat ik een beetje dom in iets elementen.

gelieve te helpen, als dit is de 5e keer mijn dochter heeft crashte de computer, de andere 4 keer zijn we erin geslaagd om het weer op gang te brengen, maar niet deze keer.
Beste om te doen zou zijn om de foutcode gevonden tussen haakjes, op zoek zoiets als dit:

0x000000A, 0x000001 etc

Als het BSOD niet verblijf voor lange, overwegen om een video van je scherm en pauzeren het afspelen op de BSOD.

Hoe dan ook, uw beste weddenschap zou verwerven een error code, zodat de jongens die weten wat ze aan het doen bent u beter kan helpen.

Mijn Systeem: = /

Processor (s):
AMD 64x2 6000 +
Moederbord:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM Geheugen:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB
Optische Drive (s):
CDRW + DVD-RW [dubbellagige]
Case / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Koeling:
Zalman CNPS9700NT
Netwerk / Internet:
dual Gigabit / 20MB Kabel
Monitor (s):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32Bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.