![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb een blauw scherm probleem, mijn moederbord van de computer wordt weergegeven this.It neergestort en we hebben geprobeerd opnieuw op te starten, het ging zo ver, maar als het je opnieuw beginnen venster, het scherm is blauw, dan niets, we cant get any verder dan that.I hebben gekeken naar een aantal van de blauwe scherm reparatie dingen hier, maar als u cant get it werkgroep hoe kunt u downloaden van iets te repareren? Zoals u waarschijnlijk vertellen ben ik niet dat een computer kunnen omgaan en kan beheren th basics, maar na dat ik een beetje dom in iets elementen. gelieve te helpen, als dit is de 5e keer mijn dochter heeft crashte de computer, de andere 4 keer zijn we erin geslaagd om het weer op gang te brengen, maar niet deze keer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verplaatst naar uw eigen draad in de toekomst alstublieft niet kapen anderen.
| |||
| |||
| Sorry als ik was het kapen van anderen, maar dat was niet opzettelijk, maar ik vind dit forum moeilijk te krijgen rond en vrij moeilijk in vergelijking met andere fora voor detachering dingen vooral wanneer u probeert om daadwerkelijk terug naar de forums een keer in een thread ![]() Zoals ik al zei ben niet zo groot op de comp, zeker niet wanneer in de buurt van de normen van de peeps hier, dus een breuk zou hebben volstaan zonder berisping ta |
|
| |||
| |||
| Sorry, laat me weten hoe ik kan redesign het beter aan uw behoeften. Ongeacht het was niet een berisping zo chill out, was gewoon om u te laten weten hoe dingen werken hier. |
|
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| Citaat:
![]() Er is ook een navigatie "boom" aan de bovenkant, waarbij u toegang hebt tot het forum startpagina of de vorige categorie u bekeken. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
0x000000A, 0x000001 etc Als het BSOD niet verblijf voor lange, overwegen om een video van je scherm en pauzeren het afspelen op de BSOD. Hoe dan ook, uw beste weddenschap zou verwerven een error code, zodat de jongens die weten wat ze aan het doen bent u beter kan helpen.