mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Blå skjerm døden problem

Reply

Thread Tools
Old 26th Feb 2008, 07:28
New Member Group

Default Blå skjerm døden problem

Hei, jeg har en blå skjerm problemet mitt hoveddatamaskinen viser this.It styrtet og vi prøvde å starte, det gikk så langt, men når det kom til å starte vinduet skjermen ble blå, så ingenting, vi skrånende få lenger enn that.I har sett på noen av de blå skjerm reparere ting på her, men hvis du skrånende få det fungerer hvordan kan du laste ned noe for å reparere den?

Som du kan nok si jeg er ikke den datamaskinen literate og klarer th grunnleggende, men etter at jeg er litt dumt i noe ele.

behage hjelpe så dette er den 5. gang datteren min har krasjet datamaskinen, andre 4 ganger har vi klart å få det går igjen, men ikke denne gangen.
Old 26 februar 2008, 07:38
Administrator Group

Flyttet til egen tråd, i fremtiden må du ikke kapre andre.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 26th Feb 2008, 08:41
New Member Group

Beklager om jeg var kapre andre, men som ikke var tilsiktet, jeg bare finner dette forumet vanskelig å få rund og ganske vanskelig forhold til andre fora for innlegging fortgang spesielt når du forsøker å faktisk komme tilbake til forumet gang i en tråd

Som jeg sa er ikke så stor på komp, absolutt ingen hvor nær standarder for peeps på her, så en pause ville ha sufficed uten reprimande ta
Old 26th Feb 2008, 08:46
Administrator Group

Beklager, at jeg vet hvordan jeg kan redesign det bedre til dine behov.

Uansett var det ikke en reprimande så chill out, var bare slik at du vet hvordan ting fungerer her.
Old 26th Feb 2008, 15:40
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by circe View Post
Jeg synes dette forumet vanskelig å få rund og ganske vanskelig forhold til andre fora for innlegging fortgang spesielt når du forsøker å faktisk komme tilbake til forumet gang i en tråd
Hvis det er noen problemer, bare PM en mod, gutta i fet / grønn nederst på hjemmesiden

Det er også en navigation "treet" på toppen, der du kan få tilgang til forumet hjemmeside eller forrige kategori du sett.

Sitat:
Som jeg sa er ikke så stor på komp, absolutt ingen hvor nær standarder for peeps på her, så en pause ville ha sufficed uten reprimande ta
Var et push i riktig retning mer enn noe matey

Sitat:
Hei, jeg har en blå skjerm problemet mitt hoveddatamaskinen viser this.It styrtet og vi prøvde å starte, det gikk så langt, men når det kom til å starte vinduet skjermen ble blå, så ingenting, vi skrånende få lenger enn that.I har sett på noen av de blå skjerm reparere ting på her, men hvis du skrånende få det fungerer hvordan kan du laste ned noe for å reparere den?

Som du kan nok si jeg er ikke den datamaskinen literate og klarer th grunnleggende, men etter at jeg er litt dumt i noe ele.

behage hjelpe så dette er den 5. gang datteren min har krasjet datamaskinen, andre 4 ganger har vi klart å få det går igjen, men ikke denne gangen.
Best ting å gjøre ville være å skrive ned feilkoden funnet i parentes, ser omtrent slik ut:

0x000000A, 0x000001 osv.

Hvis BSOD ikke holde på for lenge, bør du vurdere å ta en video av skjermen og pause avspillingen på BSOD.

Uansett beste alternativet ville være å anskaffe en feilkode så de som vet hva de gjør det enklere kan hjelpe deg.

Min System: = /

Prosessor (er):
AMD 64x2 6000 +
Hovedkort:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM-minne:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
2x36gb RAID0 / 200 GB / 500GB
Optisk stasjon (er):
CDRW + DVD-RW [Dual Layer]
Case / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Cooling:
Zalman CNPS9700NT
Nettverk / Internett:
dual gigabit / 20MB Kabel
Skjerm (er):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32bit
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Virkelig Rare Blue Screen of Death Problem ........ chaoscreater Windows-operativsystemer 3 13 juli 2009 08:34
Blue Screen of Death Problem - Sikkermodus fungerer ikke Adolfoutor General Hardware Chat 3 13 februar 2009 15:45
Blue Screen of Death! Cloud123 General Hardware Chat 5 6te sep 2008 07:06
Blå skjerm for død Demtschuk Windows-operativsystemer 8 2 april 2008 15:48
Blå skjerm for død .. chilloutcolin PC & Console Gaming 5 16 februar 2008 14:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.