![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har en blå skjerm problemet mitt hoveddatamaskinen viser this.It styrtet og vi prøvde å starte, det gikk så langt, men når det kom til å starte vinduet skjermen ble blå, så ingenting, vi skrånende få lenger enn that.I har sett på noen av de blå skjerm reparere ting på her, men hvis du skrånende få det fungerer hvordan kan du laste ned noe for å reparere den? Som du kan nok si jeg er ikke den datamaskinen literate og klarer th grunnleggende, men etter at jeg er litt dumt i noe ele. behage hjelpe så dette er den 5. gang datteren min har krasjet datamaskinen, andre 4 ganger har vi klart å få det går igjen, men ikke denne gangen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flyttet til egen tråd, i fremtiden må du ikke kapre andre.
| |||
| |||
| Beklager om jeg var kapre andre, men som ikke var tilsiktet, jeg bare finner dette forumet vanskelig å få rund og ganske vanskelig forhold til andre fora for innlegging fortgang spesielt når du forsøker å faktisk komme tilbake til forumet gang i en tråd ![]() Som jeg sa er ikke så stor på komp, absolutt ingen hvor nær standarder for peeps på her, så en pause ville ha sufficed uten reprimande ta |
|
| |||
| |||
| Beklager, at jeg vet hvordan jeg kan redesign det bedre til dine behov. Uansett var det ikke en reprimande så chill out, var bare slik at du vet hvordan ting fungerer her. |
|
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| Sitat:
![]() Det er også en navigation "treet" på toppen, der du kan få tilgang til forumet hjemmeside eller forrige kategori du sett. ![]() Sitat:
![]() Sitat:
0x000000A, 0x000001 osv. Hvis BSOD ikke holde på for lenge, bør du vurdere å ta en video av skjermen og pause avspillingen på BSOD. Uansett beste alternativet ville være å anskaffe en feilkode så de som vet hva de gjør det enklere kan hjelpe deg.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Virkelig Rare Blue Screen of Death Problem ........ | chaoscreater | Windows-operativsystemer | 3 | 13 juli 2009 08:34 |
| Blue Screen of Death Problem - Sikkermodus fungerer ikke | Adolfoutor | General Hardware Chat | 3 | 13 februar 2009 15:45 |
| Blue Screen of Death! | Cloud123 | General Hardware Chat | 5 | 6te sep 2008 07:06 |
| Blå skjerm for død | Demtschuk | Windows-operativsystemer | 8 | 2 april 2008 15:48 |
| Blå skjerm for død .. | chilloutcolin | PC & Console Gaming | 5 | 16 februar 2008 14:45 |
| Thread Tools | |
| |