![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej, Jag har en blå skärm problem, min huvuddator visar this.It kraschade och vi försökte starta, det gick så långt, men när det blev på nytt börja fönster, skärmen blev blå, sedan ingenting, vi skränande få någon längre än that.I har tittat på några av de blå skärm reparera saker här, men om du skränande få den arbetar hur kan du ladda ner något för att reparera den?
Som du säkert kan säga är jag inte den datorn kompetenta och kan hantera e grunderna, men efter att jag är lite dum i något inslag. vänligen hjälp eftersom det är den 5: e Temne min dotter har kraschat datorn, den andra 4 gånger vi har lyckats få den att gå igen, men inte denna gång. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Flyttade till din egen tråd i framtiden du inte kapa andra.
|
|||
|
|||
|
Ledsen om jag var kapning andra, men det var inte avsiktligt, jag tycker detta forum hårt för att få runda och ganska svårt jämfört med andra forum för att informera om saker, särskilt när du försöker att faktiskt gå tillbaka till forum en gång i en konversation
![]() Som jag sa är inte så bra på oblig, verkligen ingen där i närheten av standarder för peeps om här, så en paus skulle ha räckt utan reprimand ta
|
|
|
|||
|
|||
|
Förlåt, jag vet hur jag kan omforma den bättre passar dina behov.
Oavsett var det inte en reprimand så lugnt, var bara så att du vet hur saker och ting fungerar här. |
|
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
Citat:
![]() Det finns också en navigering "träd" på toppen, där kan du få tillgång till forumet hemsida eller föregående kategori du visade. ![]() Citat:
![]() Citat:
0x000000A, 0x000001 etc Om BSOD inte stanna kvar för länge, överväga att vidta en video på skärmen och pausa uppspelningen på BSOD. Hursomhelst, din bästa insats skulle vara att förvärva en felkod så killarna som vet vad de gör kan hjälpa dig bättre.
|