![]() |
|
| |||
| |||
| ok så jeg igen på min computer, og det rydder BIOS ikke noget problem. så snart den får lov til at boot-skærmen og begynder at indlæse Windows det bare dør. im ret sikker på, at dette har noget at gøre med min harddisk, fordi så snart det begynder at løbe, noget af det, det slukkes. Jeg vil virkelig sætte pris på at få hjælp. tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Start med at kontrollere fans, er det sikkert overophedning.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du kan installere Bundkort Monitor (afbrydes, men hvis din mobo er på støtte liste ...) eller SpeedFan / CoreTemp og overvåge din varme niveauer under scanningen. Hvis de skyder mere end 50 grader celsius, være bekymrede.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CPU-afhængig. De fleste af nyere CPU's har en termisk shutdown tærskel er langt højere end 50c. Som eksempler, core2's er god for omkring 70c
|
| |||
| |||
| Du har ret, jeg bare gerne holde det under 50. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 1. Kontroller CPU fan, sikre, at det er spinding. Hvis det ikke tjekke kablet er attatched korrekt på dit bundkort.
2. Det kan være din ram. Mere end sandsynligt, dette er problemet. Hvor mange sticksm RAM har du fundet? Hvis du har 2, og derefter tage en ud af 2. slot og prøv at starte op med en. Så hvis det gør ikke arbejde så swap stokken RAM med en, du lige har taget ud. 3. Kontroller PSU, hvor mange watt does it sætte igennem? Er det sufficiant. Hvis du har 3 HDD, en Core 2 Duo og 8800 GT Vid kortet kører på 350watt, så Thats dine synder. Mit system: Custom Indbygget v1.2
|
|
| |||
| |||
| Jeg har haft held |
|
| |||
| |||
| Jeg gætter det kunne eventuelt virus relateret eller temperatur relateret. Jeg havde en Windows shutdown spørgsmålet en gang besluttet at rengøre computeren. CPU-fan var så tilstoppet med snavs, at knive vil næppe flytte. Også den termiske fedt mellem CPU og køleprofil havde helt tørret op. Jeg rengøres grundigt alt og anvendes nye fedt og systemet har kørt gnidningsløst lige siden. |
|
| |||
| |||
| kunne det være en stegt bundkort? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Betyder det starte op i fejlsikret tilstand?