![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
ok joten puhun model after minun tietokone ja se tyhjentää BIOS ei ole ongelma. heti kun se pääsee Käynnistysruutu ja alkaa ladata Windows se vain kuolee. IM melko varma, että tällä on jotain tekemistä minun ankara ajaa koska heti kun se alkaa jotain, se sammuu. Olisin todella kiitollinen apua. kiitos
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Aloita tarkistamalla fanit, se on luultavasti ylikuumenemista.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jos pystyt, asenna Motherboard Monitor (valmistus lopetettu, mutta jos MOBO on tukea luettelo ...) tai SpeedFan / CoreTemp ja seurata lämmön tason tarkistuksen aikana. Jos he ampuvat yli 50 astetta, on huolissaan.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Cpu riippuvainen. Suurin osa uudempia CPU: n on terminen sammutus raja paljon suurempi kuin 50c. Esimerkkeinä Core2: n on hyvä noin 70C
|
|
|
|||
|
|||
|
Olet oikeassa, juuri kuten pitää se alle 50.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
1. Tarkista CPU tuuletin, varmistaa se pyörii. Jos se ei tarkista kaapeli on attatched oikein emolevy.
2. Se voisi olla ram. Enemmän kuin todennäköistä tämä on ongelma. Kuinka monta sticksm RAM sinulla on? Jos sinulla on 2, sitten ottaa yksi pois 2. paikka ja vain yrittää käynnistyä yhden. Sitten jos se doesnt work sitten vaihtaa sauvan RAM yhden juuri ottanut pois. 3. Tarkista PSU, kuinka monta wattia se läpi? Onko sufficiant. Jos sinulla on 3 HDD, Core 2 Duo-ja 8800 GT Vid kortti käynnissä 350watt, sitten thats your syyllisen. My System: Mukautettu Rakennettu v1.2
|
|
|
|||
|
|||
|
En ole ollut onnea
|
|
|
|||
|
|||
|
Oletan, että saattaisi olla viruksen liittyvän tai lämpötila vaihtelee. Minulla oli Windows
shutdown asiaa kerran ja päätti puhdistaa tietokoneen. CPU fan oli niin tukossa ja lika että siivet olisi tuskin liikkua. Myös piitahnaa välillä prosessorin ja jäähdytyselementin olivat täysin kuivat. Olen puhdistettava kaikesta ja soveltaa uusia rasvaa ja järjestelmä on moitteetonta lähtien. |
|
|
|||
|
|||
|
Voisiko se olla paistettu emolevy?
|
|
|
||||||||||||
|