![]() |
|
| |||
| |||
| ok, dus ik draai op mijn computer en het geeft groen licht voor het BIOS geen probleem. zodra het wordt om het boot scherm en start om Windows te laden is gewoon sterft. im vrij zeker dat dit iets te maken heeft met mijn harde schijf, want zodra het begint te lopen vanaf het iets, schakelt hem uit. Ik zou echt waarderen helpen. bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Begin met het controleren van fans, is het waarschijnlijk oververhitting.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als je kunt, Motherboard Monitor installeren (niet meer leverbaar, maar als je mobo is op de support list ...) of SpeedFan / CoreTemp en monitoren van uw warmte niveaus tijdens de scan. Als ze schieten meer dan 50 graden Celsius, worden bezorgd.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Cpu-afhankelijk. De meerderheid van de nieuwere cpu's hebben een thermische shutdown drempel veel hoger is dan 50C. Als voorbeelden worden core2 is goed voor ongeveer 70c
|
| |||
| |||
| Je hebt gelijk, ik graag zo houden onder de 50. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 1. Controleer de CPU fan, zorg dan dat spinnen. Als het niet de kabel te controleren op de juiste wijze attatched op uw moederbord.
2. Het kan uw ram. Meer dan waarschijnlijk is dit het probleem. Hoeveel sticksm van Ram heb je? Als u 2, neem dan een uit de 2e slot en probeer op te starten met een. Then if that doesnt work vervolgens wissel de stok van de ram met degene die je net haalde. 3. Controleer de voeding, hoeveel watt is zij doorverbonden? Is het sufficiant. Als je 3 HDD, een Core 2 Duo en de 8800 GT Vid kaart draait op 350watt hebt, dan thats uw schuldige. Mijn Systeem: Custom Built v1.2
|
|
| |||
| |||
| Ik heb geen geluk |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat het gebied zou kunnen worden gerelateerd virus of de temperatuur gerelateerd. Ik had een Windows shutdown probleem voor eens en besloten om de computer schoon te maken. De CPU fan was zo verstopt met vuil dat de bladen nauwelijks zou bewegen. Ook de koelpasta tussen de CPU en het koellichaam was volledig opgedroogd. Ik alles grondig gereinigd en toegepast nieuw vet en het systeem is vlot verlopen sinds die tijd. |
|
| |||
| |||
| kan het een gebakken moederbord? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is het opstarten in veilige modus?
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Boot-Up Probleem - Windows XP Home of XP Media Edition Does Not Boot | elanorbreton | Windows besturingssystemen | 3 | 2 oktober 2009 15:10 |
| Gateway opstart probleem - Geen tpm of tpm heeft probleem | rajank | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | 17 jun 2009 22:35 |
| Boot Probleem | jemes | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 1st Oct 2007 05:46 |
| Hulp nodig met vreemde boot probleem | rizse | Algemeen Hardware Chat | 3 | 29 aug 2007 12:09 |
| Boot Probleem | Tera | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 3 augustus 2007 04:06 |
| Thread Tools | |
| |