vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Käynnistys ongelma

Reply

Thread Tools
Old 3 elokuu 2007, 03:51
Uusi Jäsen

Default Käynnistys ongelma

Ei ollut varma, mikä foorumi post tämän niin vain tajunnut tänne.

I'll aloittaa alusta
Noin 6 kuukautta sitten PSU hajosi. Kipinät ja savu.
Minulla on ystävä korvata sen ja kaikki oli hyvin, kunnes noin 5 viikkoa sitten ..
Tietokone on jätetty pois yli yön tulevat aamuna käynnisty se voi tehdä yksi kolme asiaa.
Mitä enemmän suosittu yksi on näytön olisi lukita ja grafiikka vääristynyt eli pystysuora rikki mustat ja harmaat linjat näytöllä.
Seuraava suosittu yksi tietokone ei käynnisty ja puoli kautta uudelleenkäynnistä sen itse.
Viimeinen se käynnisty ja sitten sen itse pois ja sitten ei käynnisty ollenkaan.

Viimeinen, jos voin vaihtaa valta johtaa sulake olisi tullut uudelleen.

Kaikissa näissä tilanteissa 2. yritys on käynnistystä, tietokone voisi tulla hieno, ja voin käyttää tietokonetta 12 tuntia suoraan tehdä mitä haluan, on se pelaa WoW tai vain browing verkossa.

Viimeinen asia, joka minun pitäisi lisätä, muuttuvat sulake it works fine mutta totesi myös, minulla oli esittää sulake, että minulla oli toisessa yhteydessä ottanut kuin puhalletut.

Kaikki neuvoo olisi arvostettu.
Old 3 elokuu 2007, 04:06
Administrator Group

Default Käynnistys ongelma

Syynä se toimii vaihtamisen jälkeen valta johtaa koska olet katkaiset kone pistorasiasta ja valta valuu pois ja asiat nollattu.

Tulevaisuudessa vain irrota sen 5 min muuttaminen johtaa, ei ole merkitystä.

Olet 99% on laitteisto vika, tarkista kaikki fanit varmistaa, mikään ei ole ylikuumentunut.

Kuten oli PSU mennä Olisin melko varma, että se on suoritettu emolevyn ja / tai suoritinta.

Aika kokeilla uutta PSU, jos sitä ei ole emolevy sitten CPU.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Boot-Up Problem - Windows XP Home tai XP Media Edition ei käynnisty elanorbreton Windows-käyttöjärjestelmät 3 2 lokakuu 2009 15:10
Gateway käynnistyä ongelma - Ei TPM tai TPM on ongelma rajank Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 0 17th Jun 2009 22:35
Käynnistys ongelma canyonnehastings Rautatavaran Chat 22 6. joulukuu 2007 02:18
Käynnistys ongelma jemes CPUs, Emolevyt & RAM 3 1. lokakuu 2007 05:46
Tarvitsetko apua outoa käynnistys ongelma rizse Rautatavaran Chat 3 29th Aug 2007 12:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.