mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Boot Probleem

Reply

Thread Tools
Old 3 aug 2007, 03:51
Nieuw Lid Fractie

Default Boot Probleem

Vond u niet zeker weet welke forum om te posten in dit dus dacht hier.

Ik zal beginnen bij het begin
Ongeveer 6 maanden geleden mijn PSU blies op. Vonken en rook.
Ik heb een vriend te vervangen en alles was prima tot ongeveer 5 weken geleden ..
De computer is links af 's nachts komen de ochtend op opstarten kan een van drie dingen.
De meest populaire is het scherm zou lock up en de grafische vervormde dwz verticale gebroken zwart en grijze lijnen op het scherm.
De volgende populair is de computer opstarten en zou halverwege reboot haar zelf.
De laatste zou opstarten en zet haar zelf uit en daarna start niet op alle.

De laatste, als ik de macht leiden zekering zou komen weer aan.

In al deze situaties de 2e poging op rebooten, de computer zou komen over de boete en ik kan gebruik maken van de computer voor 12 uur rechtdoor doen wat ik wil, zij het spelen van WoW of gewoon browing web.

Een laatste punt dat ik zou moeten toevoegen, op het veranderen van de zekering het werkt prima, maar ik ook gevonden had ik er een zekering in die ik had bij een andere gelegenheid genomen als geblazen.

Elk advies wordt gewaardeerd.
Old 3 aug 2007, 04:06
Administrator Group

Default Boot Probleem

De reden dat het werkt na het veranderen van de macht leidt is omdat je het loskoppelen van het apparaat uit het stopcontact en de kracht afvoerleidingen van en dingen gereset.

In de toekomst alleen maar de stekker uit het voor 5 minuten, het wijzigen van de leiding is niet relevant.

U 99% hebben een hardware fout, controleert u alle fans om ervoor te zorgen dat er niets wordt oververhitting.

Zoals u had een PSU gaan dan zou ik er vrij zeker dat zij heeft verricht je moederbord en / of de CPU.

Tijd om te proberen een nieuw PSU, bij gebreke daarvan een moederbord dan CPU.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Boot-Up Probleem - Windows XP Home of XP Media Edition Does Not Boot elanorbreton Windows besturingssystemen 3 2 oktober 2009 15:10
Gateway opstart probleem - Geen tpm of tpm heeft probleem rajank Laptops, Mobiles & PDA's 0 17 jun 2009 22:35
Boot Probleem canyonnehastings Algemeen Hardware Chat 22 6 dec 2007 02:18
Boot Probleem jemes CPUs, Moederborden & RAM 3 1st Oct 2007 05:46
Hulp nodig met vreemde boot probleem rizse Algemeen Hardware Chat 3 29 aug 2007 12:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.