![]() |
|
| |||
| |||
| Var ikke sikker på hvilket forum å poste dette i så skjønte her. Jeg vil starte fra begynnelsen Ca 6 måneder siden min PSU blåste opp. Gnister og røyk. Jeg fikk en venn til å erstatte den og alt var bra før om 5 uker siden .. Datamaskinen er slapp over natten kommer om morgenen på støvel opp det kan gjøre en av tre ting. Jo mer populær en er skjermen ville låse opp og grafikk forvridde dvs. vertikal brutt svarte og grå linjer på skjermen. Neste populære ene maskinen ville støvel og halvveis gjennom reboot sine selv. Den siste ville støvel opp og slå sitt selvbilde av og starter ikke i det hele tatt. Den siste, hvis jeg endrer strømmen føre sikringen det ville komme igjen. I alle disse situasjonene 2. forsøk på omstart, maskinen vil komme i orden og jeg kan bruke datamaskinen på 12 timer rett å gjøre det noen gang jeg ønsker, det være seg spiller WoW eller bare browing nettet. En siste ting jeg bør legge til, om endring av sikringen fungerer fint, men jeg fant også jeg hadde satt en sikring i at jeg hadde på en annen anledning tatt ut som blåst. Eventuelle råd ville være verdsatt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Årsaken det fungerer etter skiftende strøm fører er fordi du kobler maskinen fra MAINS og strømmen renner ut av det og ting nullstilt.
I fremtiden bare koble den på 5 minutter, endre ledningen er irrelevant. Du 99% har en hardware feil, kontrollerer alle fans å sikre at ingenting er overoppheting. Som du hadde en PSU går jeg ville være ganske sikker på at det har tegnet hovedkortet og / eller CPU. Tid for å prøve en ny PSU, ikke som et hovedkort og CPU. Min System: Hybr! D
|