![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en HP PC. Jeg tænder comp og det bare standser ved HP-skærmen og gør ikke gøre andet ... Jeg prøvede at forlade den på i en time, men stadig intet er sket. Jeg unpluged harddisken og stadig det samme skete. Også jeg fik 3 muligheder, når det starter op (boot-menu, opsætning og noget andet), da jeg slår det i tryk på knappen for at gå ind i setup, der står på den nederste venstre, at dens entereing setup end det bare ingenting og stopper, den samme for de andre 2 løsninger. Alsso jeg gik på en camping tur gerne 13 dage siden, og jeg forlod min comp på for 9 dage (jeg kender im dum ). Jeg genstartet det, når jeg kom tilbage, og det tog en del længere tid at komme igennem de hk skærmen end b4 jeg forlod for turen. Im på ingen finansielle stilling lige nu være i stand til at købe et andet bundkort eller noget andet . |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Åbne den op og kontrollere alle fans er rene for støv og er spinding korrekt.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 9 dage uden at blive slukket, kan have gjort nogle skader på din harddisk, eller mabe forarbejdningsvirksomheden.