![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har en HP PC. Jeg slår på komp og det bare stopp på HP-skjermen og ikke gjør noe annet ... Jeg prøvde å forlate det på en time, men fortsatt ingenting skjedd. Jeg unpluged harddisken og fortsatt det samme skjedde. Også jeg har 3 alternativer når den starter opp (oppstartsmenylisten, oppsett og noe annet) når jeg slår den i Trykk på knappen for å gå inn i oppsettet, det står på den nederste venstre som sin entereing oppsett enn bare gjør ingenting og stopper, den samme for de andre 2 alternativer. Alsso jeg gikk på en camping turen som 13 dager siden, og jeg dro min komp på for 9 dager (jeg vet im dum
). Jeg startet den da jeg kom tilbake, og det tok mye lenger tid å gå gjennom hk skjermen enn B4 i venstre til turen. Im på ingen finansielle stilling nå til å kunne kjøpe et annet hovedkort eller noe annet .
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Åpne den opp og kontrollere alle viftene rene for støv og spinning riktig.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
9 dager uten å bli slått av, kan ha gjort noen skade på harddisken din, eller mabe prosessoren.