![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jag har en HP-dator. Jag slår på comp och det bara stannar vid hk skärmen och icke göra något annat ... jag försökt lämna den på en timme men ingenting hände. Jag unpluged hårddisken och fortfarande hände samma sak. Även jag har 3 alternativ när den startar (startmenyn, installation och något annat) när jag slår det i tryck på knappen för att gå in i installationen, det står på den nedre vänstra att entereing setup än just ingenting och hållplatser, samma för de andra 2 alternativ. Alsso Jag gick på en campingtur precis 13 dagar sedan och jag lämnade min comp under 9 dagar (jag vet im dum
). Jag startas när jag kom tillbaka och det tog mycket längre tid att gå igenom hk skärm än b4 jag lämnade för färden. Im under inga finansiella ställning just nu för att kunna köpa ett annat moderkort eller något annat .
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Öppna den och kolla alla fläktar är rena från damm och spinning korrekt.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
9 dagar utan att bli avstängd kan ha gjort några skador på din hårddisk, eller mabe processorn.