![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg er ny her og vil sætte pris på noget hjælp. Har sendt mit system tilbage til Mesh UK i slutningen af sidste år, 08, blev jeg opkrævet et godt stykke over £ 250 for en reparation, som jeg troede skulle have været dækket af mine Gold (3 år), Garantisektionen. Flere måneder på, finder jeg det samme spørgsmål er sket igen med maskinen. Pc'en, når Switched-on starter sin fan, men vil ikke starte yderligere? Skærmens lys og lyd lys er begge arbejder men systemet nægter at gå længere og fan ophold ved fuld effekt. Jeg har kun indlæses en sikkerhed suite og et spil, da pc'en var vendt tilbage til mig og Windows XP Media Center er næsten ubrugte i sin drift. Jeg var rasende over Mesh's gebyr for reparation sidste år efter altid at betale til on-site garanti skyldes, jeg er registreret blind og lider Spina bifida Occulta. Jeg vil nu finde PC er gået i stykker en gang mere, og jeg synes, at dette er beklageligt. De lige geninstalleret operativsystemet og erklæret intet andet var galt. Heldigvis har jeg en bærbar computer for så jeg er ikke afskåret fra verden helt, men at se PC har lad mig endnu en gang må jeg sige jeg finde Mesh's niveau af teknisk service modbydelige. Ikke været i stand til at gå inde i tilfælde mig på grund af mit synshandicap Jeg håber nogen her kan hjælpe med at diagnosticere problemet, så jeg kan enten få det repareret lokalt eller tage spørgsmålet op med Mesh Computers UK. PC-støvler op boede i morges, og jeg kan, hvis det er påkrævet, lade den være tændt hele dagen uden spørgsmål. Hvis jeg slå det fra den ikke vil genstarte indtil jeg skifte det igen netto formiddag selv, til tider som i dag, vil det ikke starte op om morgenen enten. Den blå magt lys undertiden kommer på og nogle gange ikke. Blæseren starter ok, men ikke stille ned, hvis Windows ikke starter. Jeg håber, at dette giver mening? Jeg gætte det kunne være en af de følgende, men sætter pris på dit input / råd: Bundkort Power Supply Power Switch Ventilator Mange tak for alle, der hjælper. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min første tanke vil være en defekt PSU.
| |||
| |||
| Tak for dit hurtige svar Phil, jeg sætter pris på det. Er disse hårde til at passe? Hvis jeg få det startet op igen, kan du anbefale nogen software, der vil teste PSU? Tak |
|
| |||
| |||
| Ikke particualrly hårdt for at passe, men det er vigtigt at købe en ordentlig model. Corsair primærenheder er god og anerkendt for deres pålidelighed. Kig her og rul ned til strømforsyningen afsnit. Der er ikke nogen software, der kan teste en PSU, selv om der er hardware testere til rådighed som dette en . Når det er sagt, at den bedste måde at teste en PSU er under belastning, hvilket kan være lidt vanskeligt. |
|
| |||
| |||
| Mange tak igen Phil |
|
| |||
| |||
| UPDATE: PC har startet op de sidste to dage, men faldt igen i dag midtvejs gennem spiller et spil. Mærkelige er, når jeg tænder for strømmen, nu det drejer sig om uden at trykke på tænd / sluk-knappen på pc'en? |
|
| |||
| |||
| Dagens Update: Jeg hentede en CPU varmeenergimåler dag som viste 40c om bootup, men når jeg forsøgte at starte Crysis PC bare gik. Det kører gamle spil som Wolfenstein hele dagen, men vil selvfølgelig ikke håndtere tunge grafik spil som Crysis? |