vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Boot Up Problem. Epäillyt Hardware Fault

Reply

Thread Tools
Old 13 kesäkuu 2009, 06:11
Uusi Jäsen

Default Boot Up Problem. Epäillyt Hardware Fault

Hei, olen uusi täällä ja pyydän apua.

Lähetettyään my system takaisin Mesh UK viime vuoden lopussa, 08, olin ladattu yli £ 250 korjausta, että mielestäni olisi pitänyt kuulu minun Gold (3 vuotta) takuu. Useat kuukautta, minusta sama asia on tapahtunut jälleen kone.

Tietokoneeseen, kun virta-on aloittaa fani, mutta ei käynnisty enää? Monitorin valon ja äänen valossa ovat molemmat työskentelevät mutta järjestelmä kieltäytyy mennä pitemmälle ja tuuletin pysyy täydellä teholla.

Olen vain ladattu vakuus suite ja pelin jälkeen PC palautettiin minulle ja Windows XP Media Center on lähes neitsyt sen toiminnan.

Olin raivoissani klo Mesh maksullisista korjaus viime vuoden jälkeen aina maksaa paikan päällä takuu siitä olen sokeaksi ja kärsivät Spina bifida Occulta. Olen nyt löytää tietokoneeseen on vikaa vielä kerran ja mielestäni tämä valitettava. He vain uudelleenasennettavien käyttöjärjestelmän ja ilmoitettu mitään muuta oli vialla.

Onneksi minulla on kannettava tietokone liian joten en ole eristyksissä maailman kokonaan, mutta nähdä PC on minulle pettymystä vielä kerran minun on sanottava, pidän Mesh tasolla teknisen palvelun inhottavaa.

Ei voinut mennä sisälle tapauksessa itseni takia minun näkörajoitteisten Toivon joku täällä voi auttaa diagnosoimaan tämän ongelman, jotta voin joko korjautettava se paikallisesti tai ottaa asian kanssa Mesh Computers UK.

Tietokone käynnistyy sakon aamulla ja voin tarvittaessa jättää sitä koko päivän ilman kysymys. Jos minä ota se pois päältä se ei uudelleenkäynnistä kunnes kytkin se uudelleen net aamulla, vaikka joskus, kuten tänään, se ei käynnisty ylöspäin aamulla joko.

Sininen virta valo joskus tulee ja joskus ei. Tuuletin käynnistyy ok, mutta ei rauhoittua, jos Windows ei käynnisty. Toivon, että tämä järkevää?

Olen vierasta se voisi olla jokin seuraavista mutta arvo syötteesi / neuvonta:

Emolevy
Power Supply
Virtakytkin
Tuuletin

Kiitoksia kaikille, jotka apua.
Old 13 kesäkuu 2009, 06:44
Rahoittajien ryhmän

Ensimmäinen ajatus olisi viallinen PSU.
Se voisi olla ylikuumeneminen kysymys, mutta jos se pysyy koko päivän kuluttua käynnistyksen vuonna aamulla, tämä kuulostaa epätodennäköistä.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 13 kesäkuu 2009, 07:37
Uusi Jäsen

Kiitos nopeasta vastauksesta Phil En sitä.

Ovatko nämä vaikea sovi?

Jos saan sen käynnistynyt-uudelleen, voitteko suositella mitään ohjelmistoa, joka testaa PSU?

Kiitos
Old 13 kesäkuu 2009, 09:53
Rahoittajien ryhmän

Ei particualrly vaikea sovi, mutta on tärkeää lähde kunnollista mallia.
Corsair PSUs on hyvä ja tunnettu niiden luotettavuutta. Tutustu tässä ja selaa virtalähde osiossa.

Ei ole mitään ohjelmistoa, joka voi testata PSU, vaikka on laitteisto testers saatavilla, kuten tämä . Ottaa sanoi, että paras tapa testata PSU on kuormitus, joka voi olla hieman mutkikkaampi.
Old 13 kesäkuu 2009, 11:12
Uusi Jäsen

Monet kiitokset jälleen Phil
Old 17 kesäkuu 2009, 07:14
Uusi Jäsen

UPDATE: PC käynnistyttyä ylöspäin kahden viimeisen päivän aikana, mutta laski taas tänään puolivälissä pelaa peliä. Outoa on, kun kytket virran nyt se tulee ilman painamalla virta kytketään virta tietokoneeseen?
Old 18 kesäkuu 2009, 02:52
Uusi Jäsen

Päivän Update: Olen ladannut CPU lämpöenergiamittarin tänään osoitti 40C on käynnistyskansiosta mutta kun olen yrittänyt alkaa Crysis PC vain meni pois päältä.

Se on vanha pelejä kuten Wolfenstein koko päivän, mutta ei tietenkään käsitellä raskas grafiikka pelit kuten Crysis?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.