mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Boot up "-probleem. Verdachte Hardware Fault

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 06:11
Nieuw Lid Fractie

Default Boot up "-probleem. Verdachte Hardware Fault

Hoi, ik ben nieuw hier en zou graag wat hulp.

Na mijn systeem terug naar Mesh UK eind vorig jaar, 08, ik was opgeladen ruim £ 250 voor een reparatie die ik geloofd had moeten zijn gedekt door mijn Gold (3 jaar) Garantie. Enkele maanden op, ik vind het hetzelfde probleem is opgetreden opnieuw met de machine.

De PC, wanneer overgeschakeld op begint haar fan maar zal niet meer opstarten verder? De monitor licht en geluid licht zijn beide werken maar het systeem weigert verder te gaan en blijft de ventilator op volle kracht.

Ik heb alleen een geladen Security Suite en een spel, aangezien de PC was teruggekeerd naar mij en Windows XP Media Center is bijna maagd in haar werking.

Ik was woedend op Mesh de kosten voor reparatie vorig jaar na altijd betalen voor de on-site garantie te wijten aan het feit Ik ben geregistreerd blind en lijdt aan spina bifida Occulta. Ik vind de pc heeft uitgesplitst eens te meer, en ik vind dit zeer betreurenswaardig. Ze gewoon opnieuw het besturingssysteem en verklaarde niets anders was kwaad.

Gelukkig, ik heb een laptop ook, dus ik ben niet afgesneden van de wereld helemaal, maar het zien van de pc heeft laat me eens te meer moet ik zeggen dat ik vind Mesh het niveau van de technische dienst walgelijk.

Niet in staat om naar binnen gaan de zaak zelf te wijten aan mijn visuele handicap Ik hoop dat hier iemand kan helpen bij het vaststellen van dit probleem zodat ik kan laten repareren lokaal of het probleem met Mesh Computers UK.

De PC boot goed in de ochtend en ik kan, indien nodig, laat het de hele dag zonder probleem. Als ik het uit te zetten zal het niet opnieuw opstarten totdat ik zet hem weer aan de netto-ochtend, hoewel soms net als vandaag, zal het niet opstarten in de ochtend worden.

Het blauwe lampje gaat soms op en soms niet. De ventilator start ok maar niet rustig omlaag als Windows start niet. Ik hoop dat dit zinvol?

Ik ben gissen kon worden van een van de volgende, maar zou de waarde van uw input / advies:

Moederbord
Power Supply
Power Switch
Fan

Hartelijk dank voor al die hulp.
Old 13 juni 2009, 06:44
Donor Groep

Mijn eerste gedachte zou een defecte PSU.
Het kan een oververhitting probleem, maar als het blijft de hele dag na de eerste boot in de ochtend, dit klinkt onwaarschijnlijk.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 13 juni 2009, 07:37
Nieuw Lid Fractie

Bedankt voor uw snelle antwoord van Phil, ik waardeer dat.

Zijn deze moeilijk te passen?

Als ik het gelaarsd-up weer, kun je raden alle software die test de PSU?

Bedankt
Old 13 juni 2009, 09:53
Donor Groep

Niet particualrly moeilijk te passen, maar het is belangrijk dat de bron een fatsoenlijk model.
Corsair PSUs goed zijn en bekend om hun betrouwbaarheid. Neem een kijkje hier en ga naar de Power Supply sectie.

Er is geen software die kan testen een PSU, hoewel er hardware testers beschikbaar, zoals het dit een . Dit gezegd dat de beste manier om een PSU is onder belasting, wat kan een beetje lastig.
Old 13 jun 2009, 11:12
Nieuw Lid Fractie

Veel dank nogmaals Phil
Old 17 jun 2009, 07:14
Nieuw Lid Fractie

UPDATE: De pc is opgestart-up van de laatste twee dagen, maar daalden weer vandaag halverwege het afspelen van een spel. Raar ding is, als ik de macht over het nu komt, zonder te drukken op de POWER-schakelaar op de PC?
Old 18 jun 2009, 02:52
Nieuw Lid Fractie

Todays Update: Ik heb een CPU warmtemeter vandaag waaruit bleek 40C op het opstarten, maar toen ik probeerde te beginnen Crysis de PC gewoon ging.

Het draait oude games als Wolfenstein hele dag, maar zal niet duidelijk handvat zware grafische games als Crysis?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Windows XP niet meer opstarten, zelfs niet in de veilige modus - Harde schijf defect politieke Drives & Removable Media 27 4e Sep 2008 13:31
PC zal niet opstarten, moederbord of CPU schuld? Dringende MJM CPUs, Moederborden & RAM 4 De 7 januari 2008 03:44
Ik vermoed dat ik een hardware-Probleem EggMan Algemeen Hardware Chat 5 13 nov 2007 01:54
Boot probleem met mogelijke hardwarestoring theoyah Algemeen Hardware Chat 2 10 aug 2007 10:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.