![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hei, jeg er ny her og ville sette pris på litt hjelp.
Etter å ha sendt meg systemet tilbake til maske UK sent i fjor, 08, var jeg fakturert godt over £ 250 for en reparasjon som jeg trodde skulle vært dekket av mine Gold (3 år) Garanti. Flere måneder på, jeg synes det samme problemet har oppstått igjen med maskinen. PC-en, når den slås på begynner sin fan, men vil ikke boot noe mer? Skjermens lys og lyd lys både arbeider men systemet nekter å gå videre og fan opphold med full kraft. Jeg har bare lastet inn et sikkerhets suite og et spill siden PC ble returnert til meg og Windows XP Media Center er nesten jomfru i sin drift. Jeg ble irritert på maske er betalt for reparasjon fjor etter alltid betale for on-site garanti skyldes Jeg registrerte blinde og lider av Spina Bifida Occulta. Jeg nå finne PC har brutt ned igjen, og jeg finner dette beklagelig. De bare reinstallert operativsystemet og erklærte ingenting annet var amiss. Heldigvis, jeg har en bærbar maskin for så jeg er ikke avskåret fra verden fullstendig, men ser PC har la meg ned en gang jeg må si jeg finner maske nivå av teknisk service motbydelig. Ikke kunnet gå inn i saken selv på grunn av min synshemming jeg håper noen her kan hjelpe til å diagnostisere dette problemet slik at jeg kan enten få den reparert lokalt eller ta saken opp med maske Computers UK. PCen starter opp fine i morgen og jeg kan, hvis nødvendig, lar den stå på hele dagen uten problem. Hvis jeg slår den av den ikke vil starte på nytt før jeg slår den på igjen netto morgen selv, noen ganger som i dag, blir det ikke oppstart i morgen heller. De blå makt lys iblant kommer på og noen ganger ikke. Viften starter ok, men ikke stille ned hvis Windows ikke starter. Jeg håper dette er fornuftig? Jeg gjetter det kan være en av følgende men ville verdien din input / råd: Hovedkort Strømforsyningsenhet Power Switch Vifte Tusen takk til alle som hjelper. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Min første tanke ville være en feil på PSU.
|
|||
|
|||
|
Takk for raskt svar Phil, jeg setter pris på det.
Er disse vanskelige å passe? Hvis jeg får det oppstart opp igjen, kan du anbefale noen form for programvare som vil teste PSU? Takk |
|
|
|||
|
|||
|
Ikke particualrly vanskelig å få plass, men det er viktig å kilden en anstendig modellen.
Corsair PSUs er bra og kjent for sin pålitelighet. Ta en titt her og bla ned til strømforsyningen delen. Det er ikke noen form for programvare som kan teste en PSU, men det er maskinvare testere tilgjengelig som denne . Har sa at den beste måten å teste en PSU er under belastning, som kan være litt kinkig. |
|
|
|||
|
|||
|
Mange takk igjen Phil
|
|
|
|||
|
|||
|
UPDATE: The PC har oppstart opp de siste to dagene, men gikk ned igjen i dag midt gjennom å spille et spill. Merkelige ting er, når jeg slår på strømmen nå den kommer på uten å trykke på strømbryteren på PC?
|
|
|
|||
|
|||
|
Dagens oppdatering: Jeg lastet ned en CPU varme meter i dag som viste 40c på bootup men når jeg prøvde starter Crysis PC bare gikk av.
Det kjører gamle spill som Wolfenstein hele dagen, men vil ikke åpenbart håndtere tunge grafiske spill som Crysis? |