![]() |
|
| |||
| |||
| Hey det har været et stykke tid siden jeg sammensætte en computer til gaming, så var håbet på et par tips. Hvilken type processor, grafikkort, lydkort og sådan skal jeg søge at købe? har allerede fået min skærm sorteret ud og har 2 MB RAM atm kunne skubbe, at op til 4. Kan nogen hjælpe mig med de andre ting selv? TY på forhånd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vær venlig ikke at starte eksemplarer tråde, stille eventuelle spørgsmål i denne ene, tak.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep, alle i denne tråd, men hvis du har brug for flere råd, der ikke på denne tråd, eller ønsker vi at se i løbet af de bygge så snart du har haft et kig på denne klæbrig, bare gøre et indlæg.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Har brug for hjælp til at bygge nye Gaming PC | gabbotts | General Hardware Chat | 3 | 1 juni 2009 16:36 |
| Opbygning af mit eget spil computer ... | jscott398 | General Hardware Chat | 17 | 1 februar 2008 09:35 |
| Opbygning af et Gaming Computer | KCTheGreat | General Hardware Chat | 1 | 31 januar 2008 23:06 |
| Opbygning af et Gaming Rig | MarBug | General Hardware Chat | 5 | 11 november 2007 21:55 |
| Opbygning af et spil rig | marxr87 | General Hardware Chat | 10 | 22 juli 2007 20:28 |
| Thread Tools | |
| |