![]() |
|
| |||
| |||
| Hej det var ett tag sedan jag satte ihop en dator för spel så hade hoppats på några tips. Vilken typ av processor, grafikkort, ljudkort och så ska jag vara som vill köpa? har redan fått min bildskärm sorteras ut och har 2 MB RAM ATM kan skjuta upp det till 4. Kan någon hjälpa mig med andra saker om? TY i förväg |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vänligen startar inte dubbla trådar, ställa några frågor i det här, tack.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Japp, allt i tråden, men om du behöver några fler råd som inte är på denna tråd, eller vill att vi ska kolla över bygga när du har haft en titt på det klibbiga, bara göra ett inlägg.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Behöver du hjälp att bygga nya Gaming PC | gabbotts | General Hardware Chat | 3 | 1 juni 2009 16:36 |
| Bygga mitt eget spel dator ... | jscott398 | General Hardware Chat | 17 | 1 februari 2008 09:35 |
| Bygga en Spel Dator | KCTheGreat | General Hardware Chat | 1 | 31 januari 2008 23:06 |
| Bygga en Gaming Rigg | MarBug | General Hardware Chat | 5 | 11 november 2007 21:55 |
| Bygga en gaming rig | marxr87 | General Hardware Chat | 10 | 22 juli 2007 20:28 |
| Thread Tools | |
| |