![]() |
|
| |||
| |||
| Mit navn er Clinton og jeg er bygge min egen computer. Jeg køre mit eget selskab (Jackson Flagg Ent.) Og jeg video markedsføring produktion. I, gæt en bedre måde at sige det er, at jeg starter min virksomhed. Jeg har erfaring på dette område, men min viden omfatter software ikke hardwaren. Jeg har bygget computere i fortiden, men ingen til specs, at jeg har brug for denne. Jeg forestiller mig, at jeg skulle sige det eneste urokkelige hardware jeg har fundet er de Sapphire ATI Radeon HD2900XT 1GB DDR4 2DVI/VIVO HDCP PCI-Express-grafikkort. Bortset fra dette jeg er virkelig på et tab for, hvad jeg har brug for. Jeg havde tænkt på at køre Arial, Helvetica, sans-serif] Intel Core 2 Quad Q6600 Kentsfield 2,4 GHz 2 x 4MB L2 Cache LGA 775 Processor (Tanker? Hvordan om AMD?) Og så vidt lydkort den Sound Blaster X-Fi XtremeMusic. Som for motherboad's Jeg er helt tabt. Jeg har gjort forskning, men alle benchmarks dem ved spil, og jeg er ikke rigtig sikker på, hvordan det udmønter sig i min branche. Jeg ønsker at have mulighed for at lægge ud HD kvalitet produkter, men de fleste af mine ting er bare for at være lokale virksomheder have mig manipulere allerede erobret video. Jeg kan ikke optage video selv, vil jeg blot redigere eksisterende værker sammen. Et meget godt eksempel på dette er forfilm. Jeg har ikke et kæmpe budget, men jeg arbejder et andet job for at spare op til computeren. Jeg ønsker ikke at have en andens sætte det sammen virkelig, jeg ønsker at vide min computer indefra og ud. Ikke bare sat ned på det og trykknapper. Kalder det vanvittigt, men jeg har altid ment, at når du har brugt tid og kræfter på noget, du høste en masse bedre belønning fra det lægemiddel, du lægger ud. Ikke forsøger at lyden til ZEN her, men det giver dig et forhold end blot et tastatur til computeren. Anyway, nogen hjælp, at du alle kan give, vil blive meget værdsat. Hvis nogen af jer vil gerne kontakte mig og tilbyder rådgivning eller blot for at sige goddag min e-mail er ** Fjernet ** Tak til alle igen og har en stor dag. Clint |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Okay, hvis de væsentligste anvendelse vil være video-redigering / produktion. Så vil du kræve megen lagerplads, jo mere RAM jo bedre, quad kerne CPU vil ikke give dig nogen fordel i øjeblikket, som jeg ikke kender nogen redigeringssoftware, der bruger 4 støbekerner øjeblikket. GPU'en er meget overkill, selv for en gamer. Selv op til en opløsning på 1920x1200 1GB RAM er latterligt. Hvis der går for 2900XT, gå til 512MB version, selv om din skærm har de ovennævnte beslutning. Du er ikke en gamer, så selv de 2900XT (uanset hvilken version) er overkill. Men det er selvfølgelig dit valg. Da du ikke har nævnt budget, overordnede, jeg vil se på dette spec: Core 2 E6750/E6850. 4 GB DDR2 6400 (800 MHz) ram, eller skal du købe et bundkort, der anerkender 1066mhz ram så det ville være bedre. Jo mere båndbredde det bedre at være ærlig overvejer Deres brug. Jeg antager du streame din video på det højest mulige kvalitet, så jeg gerne se på 2 eller 3 500 GB drev. Pris pr gb når der sammenlignes med en 750 GB eller 1 TB hdd er meget bedre. Hvis du ikke holde papirudprintning's Jeg vil også tænke på indstilling to af de hdd op på et RAID 1 (spejlet) format. Også, hvad angår grafikkort jeg gerne se på Nvidia's Quadro række postkort som arkitektur af disse er mere gearet til din citerede brug.
|
| |||
| |||
| Citat:
Awesome tak så meget. Den eneste grund til jeg valgte at skærmkort var på grund af de vurderinger, som jeg havde læst. Jeg ønsker at streame videoen på et det højeste, som jeg kan. Men jeg elsker at lære, og hvis jeg har brug for at ændre min tankegang så ved alle midler rådgive væk. Jeg vil undersøge i denne Nvidia en, som du talte om. Tak igen. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Hvis du kører store filer (jeg går ud fra du er) så er E6850 er bedst bet. 1066mhz (PC 8500) ram er også bedst bet men tjek enhver bundkort's spec's, at man ser på at bekræfte den, vil som standard denne hastighed ram til 1066mhz og ikke 800 MHz eller 667 MHz. For ram, gå til A-Data, som dit mærke, at nogle af de bedste 1066mhz ram derude. Og det bedste jeg har set til prisen. At kunne ændre men overvejer DDR3 er på vej i. Med hensyn til, at ikke går for DDR3, den latenstid vil dræbe dig og det er også stadig meget meget værdifuld for hvad det er, og det (formodede) fordele i øjeblikket over DDR2.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Okay, dette skærmkort ser ud som hvad jeg går efter. . . kan ikke tro, jeg havde ikke hørt om det. Guess Jeg blev blændet af de smukke flammer på den anden en hahahaha. Så okay, Processoren ser også godt ud, og jeg gik over bundkort og det ser ud til, at ASUS P5K-VM LGA 775 Intel G33 uATX Intel Motherboard (http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813131187) Vil arbejde meget for mig. Men hvad synes du? |
|
| |||
| |||
| Alle har nogen tanker om denne mor bord? |
|
| |||
| |||
| Asus P5-K? En revision. Yup. .Min erfaring med denne række af mobo's (indtil videre) er intet mindre end fantastisk. Meget stabil og let at bygge videre fra.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har et P5K-E. Jeg var en første gang Builder og fandt det et stort bord til at arbejde med, og havde næsten ingen problemer. Det overclocks let for. generelt kan jeg sige, at jeg er tilfreds med det.
Nogle få mennesker har haft nogle problemer med denne serie relaterede SATA porte og kabler, selv om jeg ikke oplever nogen. Disse bestyrelser også køre varmere end de fleste på grund af placeringen af bundkortet sensor. det er ikke et problem, men blot for at gøre dig opmærksom. Da jeg kom i bestyrelsen de temps var tæt på CPU temps så jeg var lidt bekymret over dette, da jeg blev kontrolleret på asus fora jeg fandt ud af om de føler positionering. Mit system: Elefanten
|
|
| |||
| |||
| Tak så meget for den rådgivning og information. Dette er awesome jer er bomben! |
|
| |||
| |||
| okay, så jeg har set en høj og lav for 1066 2GB hukommelse og er kommet op med kun pakker med to 1GB chips. Jeg virkelig ønskede mere end 4 Brancheløsninger hukommelse, fordi jeg skal til at køre Vista og skærmkort vil tage et gig den siger. Så ville forlade mit system til at køre på 2 GB, men så igen jeg altid forsøge at være den boyscout og få mere, end jeg virkelig har brug for. Jeg ved bare ikke ønsker at opbygge en dejlig computer og derefter snyde mig selv på præstationen, fordi jeg skimped om hukommelse. Any suggestions? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Bygningen Min Alt i ét Rig. | feags420 | General Hardware Chat | 15 | 26 februar 2009 12:54 |
| Opbygning af ny pc | fman | General Hardware Chat | 2 | 6. feb 2008 16:26 |
| Opbygning af en ny pc | Thunderer | General Hardware Chat | 5 | 18 januar 2008 04:58 |
| Bygningen dette antræk for nu | chrismorris730 | General Hardware Chat | 3 | 15 januar 2008 21:15 |
| Bygningen pc'er | BrucieBonus | Off Topic Discussion | 16 | 8 oktober 2007 12:59 |
| Thread Tools | |
| |