![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nimeni on Clintonin ja olen rakennuksen oma tietokone. I suorittaa oman yrityksen (Jackson Flagg Ent.) Ja teen video markkinointivuoden tuotantoon. I guess parempi tapa sanoa se, että olen alkaa minun liiketoimintaa. Minulla on kokemusta tältä alalta, mutta minun tietääkseni ulottuu ohjelmisto ei laitteistoa. Olen rakentanut tietokoneita aikaisemmin, mutta sen tiedot, että minun on tämä. Minun pitäisi sanoa ainoa vankkumaton laitteisto olen löytänyt on Sapphire ATI Radeon HD2900XT 1GB DDR4 2DVI/VIVO HDCP PCI-Express Näytönohjain. Syrjään tästä olen todella on menetys mitä tarvitsen. Olin ajatellut, käytätkö Arial, Helvetica, sans-serif] Intel Core 2 Quad Q6600 Kentsfield 2,4 GHz 2 x 4MB L2 Cache LGA 775-prosessori (Ajatuksia? Entä AMD?) Ja niin pitkälle kuin äänikortti on Sound Blaster X-Fi XtremeMusic. Mitä motherboad n olen täysin menetetty. Olen tehnyt tutkimuksen, mutta kaikki vertailuarvot niitä pelaamiseen ja en ole aivan varma, miten tämä kääntyy minun teollisuudelle. Olen halunnut on kyky panna HD laadukkaita tuotteita, mutta suurin osa minun tavaraa on vain tulee paikalliset yritykset, jotka ovat minulle manipuloida jo kuvattu video. En tallentaa videon olen vain muokata olemassa olevia teoksia yhdessä. Erittäin hyvä esimerkki tästä on Movie Trailers. Minulla ei ole suuri talousarvio, mutta olen toista työtä tallentaa varten tietokoneeseen. En halua, että joku muu sen yhdessä todella; Haluan tietää oman tietokoneen sisälle ja ulos. Ei vain vahvistetaan sitä ja painonapit. Soita se hullu, mutta olen aina ollut sitä mieltä, että kun te aikaa ja vaivaa mihinkään, voit saada paljon parempi tuotto tuotteen jätät pois. Ei yritä kuulostaa ZEN täällä, mutta se antaa sinulle suhde kuin vain näppäimistö tietokoneeseen. Joka tapauksessa, Kaikki apu, että te kaikki voi antaa on suuresti arvostettu. Jos jokin haluat ottaa minuun yhteyttä ja antaa neuvoja tai vain sanoa hello minun sähköpostiin ** Poistetut ** Kiitos kaikille vielä kerran, ja niillä on suuri päivä. Clint |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Okei, jos pääasiallinen käyttö tulee videoeditointia / tuotantoon. Sitten voit vaatia runsaasti säilytystilaa, sitä enemmän ram parempi, quad ydin CPU ei anna sinulle mitään hyötyä tällä hetkellä, sillä en tiedä yhtään muokkausohjelmisto, joka käyttää 4-sydämiä tällä hetkellä. The GPU on hyvin paljon ylilyönti, vaikka pelaaja. Jopa enintään res on 1920x1200 1 gigatavu RAM-muistia on naurettavaa. Jos meneillään on 2900XT, mene varten 512MB versio, vaikka näyttösi on edellä mainitun päätöslauselman. Et ole pelaaja, joten jopa 2900XT (riippumatta siitä, mikä versio) on ylilyönti. Mutta se on tietysti oma valinta. Koska et ole mainittu talousarviossa, yleinen, I'd Tarkastelemme tässä spec: Core 2 E6750/E6850. 4GB DDR2-6400 (800MHz) RAM-muistia, tai sinun pitäisi ostaa emolevy, jossa tunnustetaan 1066mhz ram sitten, että olisi parempi. Mitä enemmän kaistanleveyttä, että parempi olla rehellisiä harkitsee teidän totesi käyttö. I'll olettaa olet streaming video korkeimmalla mahdollisella laadulla niin I'd tarkastelemme 2 tai 3 500 Gt asemat. Kustannukset gb verrattuna on 750gb tai 1TB hdd on paljon parempi. Jos et pitää paperituloste n I'd myös ajatella, jossa kaksi HDD's up on RAID 1 (mirror)-muodossa. Myös, mitä grafiikkakorttiin I'd tarkastelemme Nvidia n Quadro sarjan kortit kuten arkkitehtuuri, joka on paremmin suunnattu sinun lainasi käyttö.
|
| |||
| |||
| Quote:
Awesome kiittää sinua niin paljon. Ainoa syy Valitsin että näytönohjain oli siksi, että arvion perusteella, että olin lukenut. Olen haluavat stream-videon, joka on korkein, että voin. Olen kuitenkin rakkauden oppia ja jos tarvetta muuttaa mielipiteeni sitten kaikin keinoin neuvoo pois. Aion tarkistaa tämän Nvidia joka puhuitte. Kiitos jälleen. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Jos käytät isoja tiedostoja (I'll olettaa olet) sitten E6850 on paras veto. 1066mhz (PC 8500) ram on myös paras veto mutta tarkista kaikki emolevyn n spec, jotta voit tarkastella vahvistaa se oletus tätä nopeutta ram on 1066mhz eikä 800MHz tai 667 MHz. Jotta ram, mennä A-Data kuin tuotemerkin, joista paras 1066mhz ram siellä. Ja mikä parasta Olen nähnyt hinnan. Tämä voisi muuttaa vaikka harkitsee DDR3 on matkalla tuumaa Osalta, että ei mennä DDR3, että latenssiaika aikoo tappaa sinut, ja se on myös edelleen erittäin tyyris, mitä se on ja se on (oletettu) etuuksia on tällä hetkellä yli DDR2.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Okei, tämä näytönohjain ei näyttämään mitä aion varten. . . ei voi uskoa, en ollut kuullutkaan siitä. Arvaa olin sokaistuneita kauniit liekit on toinen hahahaha. Niin okei, Jalostajan näyttää hyvältä liian ja aioin yli emolevyt ja näyttää siltä, että ASUS P5K-VM LGA 775 Intel G33 uATX Intel emolevy (http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813131187) Toimisi hyvin minulle. Kuitenkin, mitä mieltä olette? |
|
| |||
| |||
| Kukaan ole mitään ajatuksia tästä äiti aluksella? |
|
| |||
| |||
| Asus P5-K? Kaikki tarkistukset. Yup. .Kokemukseni tämän sarjan mobo n (tähän mennessä) on aivan loistava. Erittäin vakaa ja helppo rakentaa pois.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on P5K-E. Olin ensimmäistä kertaa rakennusmestari ja todennut sen erittäin hallituksen työtä, ja oli käytännössä mitään ongelmia. Se overclocks helposti liikaa. yleisesti voin sanoa, että olen siihen tyytyväinen.
Muutamia ihmisiä on ollut joitakin ongelmia tämän sarjan etuyhteydessä sata satamien ja kaapelit, vaikka minulla ei ollut mitään. Nämä levyt myös suorittaa lämpimämpää kuin useimmat koska sijainti emolevyn anturi. se ole ongelma, vaan tehdä tiedossanne. Kun sain aluksella temps olivat lähellä suoritintehon temps joten olin hieman huolissani siitä, kun tarkistin että asus foorumeilla sain tietää anturi paikannukseen. My System: Norsumanageri
|
|
| |||
| |||
| Kiitos niin paljon, että neuvoja ja tietoa. Tämä on mahtavaa te on pommi! |
|
| |||
| |||
| kunnossa, joten olen tutustunut korkea ja matala 1066 2 Gt muistia ja on keksiä vain pakkafilmeinä kaksi 1GB pelimerkit. En todellakaan halunnut enemmän kuin 4 gbs muistia, koska aion olla käynnissä näköala ja video kortti vie keikka se sanoo. Niin, että jäisi my system näytettäviksi 2 gb, mutta toisaalta olen aina yrittää olla boyscout ja saada enemmän kuin minä todella tarvitsevat. En vain halua rakentaa nice tietokoneeseen ja sitten huijata itseäni suorituskykyyn, koska olen skimped muisti. Mitään ehdotuksia? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Rakennus My All in One Poraustornin. | feags420 | Rautatavaran Chat | 15 | 26th Feb 2009 12:54 |
| Rakentamalla uutta kpl | fman | Rautatavaran Chat | 2 | 6. Helmikuu 2008 16:26 |
| Building a New Pc | Thunderer | Rautatavaran Chat | 5 | 18th Jan 2008 04:58 |
| Rakennus tämän rig nyt | chrismorris730 | Rautatavaran Chat | 3 | 15 Jan 2008 21:15 |
| Rakennus-PC: t | BrucieBonus | Off Topic Discussion | 16 | 8. Lokakuu 2007 12:59 |
| Thread Tools | |
| |