![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn naam is Clinton en ik ben gebouw mijn eigen computer. Ik run mijn eigen bedrijf (Jackson Flagg Ent.) En ik video marketing productie. I denk dat een betere manier om te zeggen is dat ik mijn bedrijf te beginnen. Ik heb ervaring op dit gebied, maar mijn kennis strekt zich uit tot de software niet de hardware. Ik heb ingebouwde computers in het verleden, maar naar de specs die ik nodig heb deze. Ik veronderstel dat ik zou zeggen de enige standvastig hardware die ik heb gevonden is de Sapphire ATI Radeon HD2900XT 1GB DDR4 2DVI/VIVO HDCP PCI-Express-videokaart. Naast dit ben ik echt op een verlies voor wat ik nodig heb. Ik dacht aan het uitvoeren van de Arial, Helvetica, sans-serif] Intel Core 2 Quad Q6600 Kentsfield 2.4GHz 2 x 4 MB L2 Cache LGA 775 Processor (Gedachten? Hoe zit het met de AMD?) En wat de geluidskaart Sound Blaster X-Fi XtremeMusic. Wat motherboad's ben ik helemaal verloren. Ik heb onderzoek gedaan, maar iedereen benchmarks door gaming en ik ben er niet echt zeker hoe dat zich vertaalt in mijn industrie. Ik wil de mogelijkheid hebben om in HD-kwaliteit producten, maar de meeste van mijn spul is net zal worden lokale bedrijven met me manipuleren reeds gevangen video. Ik ben het niet opnemen van de video mijzelf, ik alleen bewerken bestaande werken samen. Een zeer goed voorbeeld hiervan is Movie Trailers. Ik heb geen gigantische begroting, maar ik ben bezig een tweede baan op te slaan voor de computer. Ik wil niet iemand anders die het samen echt, ik wil weten mijn computer van binnen en van buiten. Niet alleen vastgelegd op en drukknoppen. Noem het gek, maar ik heb altijd gevonden dat als je tijd en moeite in iets, je plukken een stuk beter belonen van het product dat u uitgeschreven. Niet proberen om geluid te ZEN hier, maar het geeft je een relatie dan alleen maar een toetsenbord met de computer. Hoe dan ook, Alle hulp die je allemaal kan geven, zal sterk worden gewaardeerd. Als een van u graag contact met me op en advies geven of gewoon om hallo te zeggen mijn email is ** verwijderd ** Ik dank u allen weer en hebben een geweldige dag. Clint |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oke, als het belangrijkste gebruik zal worden videobewerking / productie. Dan zul je een stuk van de opslag, het meer RAM hoe beter, Quad Core CPU wordt niet geven u een voordeel op het moment als ik weet niet van alle editing software die gebruikmaakt van 4 cores momenteel. De GPU is heel veel overkill, zelfs voor een gamer. Zelfs tot een res van 1920x1200 1GB ram is belachelijk. Wanneer ga voor de 2900XT, ga voor de 512MB versie, zelfs als uw monitor heeft de genoemde resolutie. U bent geen gamer, dus zelfs de 2900XT (ongeacht welke versie) is overkill. Maar het is natuurlijk uw keuze. Als u nog niet vermeld begroting, over het geheel genomen, ik zou kijken naar deze spec: Core 2 E6750/E6850. 4GB DDR2-6400 (800MHz) ram, of moet u een moederbord dat erkent 1066MHz ram dan is dat beter zou zijn. Hoe meer bandbreedte, hoe beter om eerlijk overweegt uw verklaarde gebruik. Ik neem aan dat u uw streaming video op de hoogst mogelijke kwaliteit, dus ik zou kijken naar 2 of 3 500GB schijven. Kosten per GB in vergelijking met een 750 GB of 1 TB HDD is een stuk beter. Als u niet houdt hard copy's Ik zou ook denken over het instellen van twee van de hdd's op een RAID 1 (mirror) formaat. Ook met betrekking tot de grafische kaart ik zou kijken naar de Nvidia Quadro serie van kaarten als de architectuur van deze meer is afgestemd op uw genoteerd gebruik.
|
| |||
| |||
| Citaat:
Awesome thank you so much. De enige reden dat ik koos videokaart was omwille van de reviews die ik gelezen had. Ik wil voor het streamen van de video op het hoogste dat ik kan. Echter, ik hou van te leren en als ik nodig om mijn denken dan met alle middelen adviseren weg. Ik zal nagaan in deze Nvidia dat u sprak. Nogmaals bedankt. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Als u grote bestanden (ik neem aan dat je zijn) dan is de E6850 het beste inzet. 1066MHz (PC 8500) ram is ook de beste weddenschap maar kijk elk moederbord de spec's dat je te bevestigen zal standaard deze snelheid ram tot 1066MHz en 800MHz of 667MHz. Voor de ram, ga voor A-Data als uw merk, enkele van de beste 1066MHz ram die er zijn. En het beste wat ik heb gezien voor de prijs. Dat kan veranderen al overweegt DDR3 is op weg bent Wat betreft dat niet verder gaan voor DDR3, de latentie zal je vermoorden, en het is ook nog steeds erg prijzig voor wat het is en het (vermeende) voordelen momenteel over DDR2.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Oke, deze videokaart doet eruit wat ik ga voor. . . kan niet geloven dat ik niet had gehoord. Denk dat ik werd verblind door de mooie vlammen op de andere een hahahaha. Dus oke, De processor ziet er goed uit ook, en ik ging over moederborden en het lijkt erop dat ASUS P5K-VM LGA 775 Intel G33 uATX Intel moederbord (http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813131187) Zou werken veel voor me. Maar wat denk je? |
|
| |||
| |||
| Iedereen heeft een mening over dit moederbord? |
|
| |||
| |||
| Asus P5-K? Eventuele herziening. Yup. .Mijn ervaring van deze reeks mobo's (tot nu toe) is niets minder dan geweldig. Zeer stabiel en makkelijk te bouwen uitgeschakeld.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb een P5K-E. Ik was een eerste keer bouwer en vond het een groot bord om mee te werken, en had vrijwel geen problemen. Het overclocks gemakkelijk ook. algemeen kan ik zeggen dat ik tevreden ben met het.
Een paar mensen hebben een aantal problemen in verband met deze serie de SATA-poorten en kabels, maar ik heb geen ervaring aanwezig. Deze platen draaien ook warmer dan de meeste als gevolg van de positionering van het moederbord sensor. zijn geen probleem, maar gewoon om u op de hoogte. Toen ik de raad de temps waren dicht bij de cpu temps dus ik was een beetje ongerust over, toen ik gecontroleerd op asus forums ik hoorde over de sensor positionering. Mijn Systeem: De Olifant
|
|
| |||
| |||
| Thanks so much voor de adviezen en informatie. Dit is geweldig jullie zijn de bom! |
|
| |||
| |||
| Oke, dus ik heb hoog en laag voor 1066 2GB geheugen en zijn gekomen met alleen verpakkingen van twee 1GB-chips. Ik wilde meer dan 4 GBS van het geheugen, want ik ben gaan draaien vista en de videokaart zal het nemen van een optreden dat zegt. Dus dat zou mijn systeem draait op 2 gb, maar nogmaals ik altijd proberen om de verkenner en krijg meer dan ik echt nodig. Ik wil niet dat voor het bouwen van een mooie computer en vervolgens cheat mezelf op de prestaties, omdat ik skimped geheugen. Eventuele suggesties? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Bouwen Mijn All in One Rig. | feags420 | Algemeen Hardware Chat | 15 | 26 feb 2009 12:54 |
| Bouwen van nieuwe pc | fman | Algemeen Hardware Chat | 2 | De 6 februari 2008 16:26 |
| Het bouwen van een nieuwe pc | Donderaar | Algemeen Hardware Chat | 5 | 18 Jan 2008 04:58 |
| Bouwen aan dit tuig voor nu | chrismorris730 | Algemeen Hardware Chat | 3 | 15 Jan 2008 21:15 |
| Bouwen PCs | BrucieBonus | Off Topic Discussie | 16 | 8 okt 2007 12:59 |
| Thread Tools | |
| |