![]() |
|
| |||
| |||
| Mitt navn er Clinton og jeg bygge min egen datamaskin. Jeg driver mitt eget firma (Jackson Flagg ENT.) Og jeg video markedsføring produksjon. Jeg antar en bedre måte å si det er at jeg starter min virksomhet. Jeg har erfaring på dette feltet, men mine kunnskaper strekker til programvaren ikke maskinvaren. Jeg har innebygde datamaskiner i det siste, men ingen til specs at jeg trenger dette. Jeg antar jeg må si det eneste urokkelige hardware jeg har funnet er Sapphire ATI Radeon HD2900XT 1GB DDR4 2DVI/VIVO HDCP PCI-Express skjermkort. Bortsett fra dette jeg virkelig er på et tap for det jeg trenger. Jeg tenkte på å kjøre Arial, Helvetica, sans-serif] Intel Core 2 Quad Q6600 Kentsfield 2,4 2 x 4 MB L2 Cache LGA 775 prosessor (Tanker? Hvordan om AMD?) Og så langt lydkortet den Sound Blaster X-Fi XtremeMusic. Som for motherboad er jeg helt tapt. Jeg har gjort undersøkelser, men for alle tester dem ved spilling og jeg er ikke helt sikker på hvordan som oversetter i min bransje. Jeg ønsker å ha muligheten til å legge ut HD-kvalitet, men de fleste av mine ting bare kommer til å være lokale bedrifter har meg manipulere allerede tatt video. Jeg kan ikke ta opp video av meg, jeg bare redigere eksisterende arbeider sammen. Et meget godt eksempel på dette er Filmtrailere. Jeg har ikke et gigantisk budsjett, men jeg jobber enda en jobb for å spare deg for datamaskinen. Jeg vil ikke ha noen andre sette det sammen egentlig, jeg vil vite min datamaskin inne og ute. Ikke bare satt ned på det og trykknapper. Kaller den sprø, men jeg har alltid følt at når du legger tid og krefter på noe, du høste mye bedre belønning fra det du legger ut. Ikke prøver å lyd til ZEN her, men det gir deg et forhold utenfor bare et tastatur med datamaskinen. Allikevel, hjelp at dere alle kan gi vil bli verdsatt. Dersom noen av dere ønsker å kontakte meg og gi råd eller bare å hilse min e er ** Fjernet ** Takk igjen og ha en flott dag. Clint |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, hvis hoved-bruk skal videoredigering / produksjon. Deretter vil du kreve mye lagringsplass, jo mer ram det bedre, Quad core CPU gir deg ikke noen fordel for øyeblikket så jeg vet ikke av noen redigering programvare som bruker 4 kjerner øyeblikket. The GPU er svært mye overkill, selv for en gamer. Selv opp en oppløsning på 1920x1200 1GB RAM er latterlig. Hvis gå for 2900XT, gå for 512MB versjonen, selv om din skjerm har den nevnte oppløsning. Du er ikke en spiller, så selv de 2900XT (uansett hvilken versjon) er overkill. Men det er selvsagt ditt valg. Siden du ikke har nevnt budsjett, samlet, jeg ser på dette spec: Core 2 E6750/E6850. 4GB DDR2 6400 (800mhz) ram, eller bør du kjøpe et hovedkort som anerkjenner 1066MHz ram så det ville være bedre. Jo mer båndbredde det bedre å være ærlig vurderer dine oppgitt bruk. Jeg vil anta du streaming videoen til høyest mulig kvalitet, slik at jeg skulle se på 2 eller 3 500GB harddisker. Pris per GB når sammenlignet med en 750gb eller 1TB HDD er mye bedre. Hvis du ikke holde hardt kopi Jeg vil også tenke på å sette to av harddisker opp et RAID 1 (speil) format. Også om grafikkortet Jeg vil se på Nvidia's Quadro serie kortene som arkitektur av disse er mer rettet til sitert bruken.
|
| |||
| |||
| Sitat:
Awesome takk så mye. Den eneste grunnen til at jeg valgte at skjermkortet var på grunn av de vurderinger som jeg hadde lest. Jeg ønsker å overføre videoen på et høyest som jeg kan. Men jeg elsker å lære og om jeg må endre min tenkning så for all del råd unna. Jeg vil se på dette Nvidia en som du snakket om. Takk igjen. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Hvis du kjører store filer (jeg vil anta at du er) så E6850 er beste alternativet. 1066MHz (PC 8500) ram er også beste alternativet, men sjekk noen hovedkort er spec som du ser på for å bekrefte det som standard denne hastigheten ram til 1066MHz og ikke 800mhz eller 667 MHz. For ram, gå for A-Data som merkevaren, noen av de beste 1066MHz ram der ute. Og det beste jeg har sett på pris. Som kan endre men vurderer DDR3 er på vei inn Om det, ikke gå for DDR3, den ventetid vil drepe deg, og det er også fortsatt svært meget kostbar for hva det er og det er (tenkt) fordeler tiden over DDR2.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Greit, dette skjermkortet gjør ligne det jeg går for. . . kan ikke tro at jeg ikke hadde hørt om den. Gjett jeg var blindet av pen flammer på den andre en hahahaha. Så bra, Prosessoren ser bra også, og jeg gikk over hovedkort og det ville virke som ASUS P5K-VM LGA 775 Intel G33 uATX Intel Hovedkort (http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813131187) Ville fungere bra for meg. Men hva tror du? |
|
| |||
| |||
| Alle som har noen tanker om denne moren bord? |
|
| |||
| |||
| Asus P5-K? Enhver revisjon. Yup. .Min erfaring i denne serien av mobo's (så langt) er intet mindre enn superb. Meget stabile og lett å bygge på.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har et P5K-E. Jeg var første gang byggmester og fant det en stor bord å jobbe med, og hadde nesten ingen problemer. Det overclocks enkelt også. generelle jeg kan si at jeg er fornøyd med det.
Noen få personer har hatt noen problemer med denne serien er relatert til SATA-porter og kabler, selv om jeg ikke opplever noen. Disse rådene også kjøre varmere enn de fleste på grunn av plasseringen av hovedkortet sensoren. det er ikke et problem, men bare for å gjøre deg klar. Da jeg fikk bord på temps var nær CPU temps så jeg var litt bekymret for dette, da jeg sjekket på asus fora jeg fant ut om sensor posisjonering. Min System: The Elephant
|
|
| |||
| |||
| Takk så mye for råd og informasjon. Dette er kjempebra dere er bombe! |
|
| |||
| |||
| Ok, så jeg har så høy og lav i 1066 2GB minne og har kommet opp med bare pakker av to 1GB brikker. Jeg savnet mer enn 4 GBS minne fordi jeg skal kjøre vista og skjermkortet vil ta opp en konsert det står. Så det ville være mine systemet kjøres på 2 GB, men da igjen Jeg prøver alltid å være boyscout og få mer enn jeg egentlig trenger. Jeg ønsker ikke å bygge en god datamaskin og deretter lure meg på resultater fordi jeg skimped på minnet. Noen forslag? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Building Mine All in One Rig. | feags420 | General Hardware Chat | 15 | 26 februar 2009 12:54 |
| Bygge ny pc | fman | General Hardware Chat | 2 | 6 februar 2008 16:26 |
| Bygge en ny PC | Thunderer | General Hardware Chat | 5 | 18 januar 2008 04:58 |
| Tok denne riggen nå | chrismorris730 | General Hardware Chat | 3 | 15 januar 2008 21:15 |
| Bygge PC | BrucieBonus | Av Emne Diskusjon | 16 | 8 oktober 2007 12:59 |
| Thread Tools | |
| |