vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Rakentamalla uutta kamppeet tarve opinons minun valinta osien

Reply

Thread Tools
Old 11 kesäkuu 2008, 18:03
Rahoittajien ryhmän

Default Rakentamalla uutta kamppeet tarve opinons minun valinta osien

No, mielestäni sen aika i rakentaa uusi rig. tästä ovat ne asiat, ajattelin saada.

https: / / secure.newegg.com / Wishlist / P...shListTitle = MY

ja tämä heatsynk (huom.-the 120mm tuuletin on luettelo yllä olevaa linkkiä korvaa yksi tästä)

http://www.pcuniverse.com/Thermaltak..._source=google

niin, mitä te kaikki sitä mieltä?

My System: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-muisti:
Mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Äänikortti:
laivalla (nyt)
Kiintolevy (t):
WD WD6401AALS 640GB
Optinen asema (t):
Klikkaa linkkiä allekirjoituksen enemmän
Asia / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Jäähdytys:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL keskipitkällä
Monitor (t):
30 tuuman 2650x1600 (pian joka tapauksessa)
Operating System (s):
XP Home
Old 11 kesäkuu 2008, 18:26
Rahoittajien ryhmän

1: Jos olet menossa varten Nvidia perustuva emolevy, voit saada toisen heatsink varten Northbridge siru kuin se yleensä saada melko kuuma. I korvasi varastossa alumiini heatsink minun mobo, kunnollinen kupari yksi (no fan tarvitaan) ja siellä oli valtava parannus.

2: A 150GB 10000 rpm 1.5Gbps kiintolevy yhdistettynä 640GB 7200 rpm 3.0Gbps yksi ... I don'r uderstand valinta oikeastaan. Mitä aiot panna sinun 150GB kovalevy? Henkilökohtaisesti (ja korostan, että tämä on henkilökohtainen valinta) I'd varten on 36GB Raptor 10000 rpm kanssa 3.0Gbps siirtonopeus ja saat isompi toinen kovalevy.

Muut sitten, että erittäin hyvä valinta pakki. Olet ilmeisesti ollut opiskelu Carbon suositteleman laitteisto luettelosta.

Cheers:
Chris

My System: Willy Wonka n Monikulmion Factory

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 2x3.16Ghz 1333GHz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP35 DS3R Socket 775
RAM-muisti:
4GB Micron PC-6400 (800MHz)
Graphics Card (s):
XFX 8600GT 256MB DDR3 540Mhz
Äänikortti:
Laivaostoksista 7,1 Sound
Kiintolevy (t):
400GB Samsung / 36GB Raptor (x2)
Optinen asema (t):
Optiarc AD-7200D 20x DVD-RW (x2)
Asia / PSU:
Cosmos RC-1000 / Arctic 600W PSU
Jäähdytys:
Zalman CNPS9700 / Noctura NC-U6
Network / Internet:
Laivaostoksista
Monitor (t):
Samsung 2232BW 22 "(x2)
Operating System (s):
Win-XP (SP2)
Old 11 kesäkuu 2008, 18:37
Rahoittajien ryhmän

En ole koskaan lukenut hänen luettelo XD ei tiennyt sen olemassaolosta, ennen kuin olet kertonut minulle. lol. mutta aion käyttää 10000 rpm minun tärkein asema, jossa minun OS toimitetaan. ja minun 640GB minun pelejä. Ajatuksena on, että 10000 rpm yhdestä käynnistyä minun tietokone huippunopea sekä ohjelmistojen i käyttävät paljon, ja 640GB järjestää kaikkia pelejä, koska ne vievät niin paljon tilaa. kunkin kovalevy on erityinen syy niihin. Kuten olen selittänyt. : P ja mitä lämmön synk sinulla suosittelemme pohjoisessa silta?
Old 11 kesäkuu 2008, 18:45
Rahoittajien ryhmän

Sain Noctura NC-U6 (http://www.specialtech.co.uk/spshop/...cat=608&page=1), Mutta luulisin mitään kupari levy tne heatpipes tekee temppu. Kuten sanoin, se on kuparin ja se haihduttaa lämpöä paljon tehokkaammin kuin alumiini.

Cheers:
Chris
Old 11 kesäkuu 2008, 22:54
Rahoittajien ryhmän

Nopeampi, parempi, suurempia ja halvempia vaihtoehto os asema olisi Samsung F1 750gb. Nopeammin kuin Raptor X hakea ja ylläpitää.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 11 kesäkuu 2008, 23:52
Rahoittajien ryhmän

tai voit mennä uuden velociraptor joka on nopeammin vertailuarvot kuin olen nähnyt kuin mikään muu SATA-asemaan. mutta se maksaa luultavasti noin tuplaa Raptor X

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 11 kesäkuu 2008, 23:57
Rahoittajien ryhmän

Kyllä, mitä Alex sanoi.

The Titanium riippumatta asia on hieman overpriced. Kuulin hyvä (mielestäni se oli) Asus n äänikortit? On ollut jonkin verran kilpailua kortit, jotka voivat jäljitellä EAX yhtä hyvin ohjelmistojen, on paremmat kuljettajat, ja yleensä eivät ole yhtä bloaty kuin Creative.

En tiedä paljoakaan heatsinks, mutta mitä olen kuullut on, jos se ei Tuniq tai AF7, älä välitä. Voi olla hukkaan heitettyä rahaa.

780is saada todella kuuma ympäri Northbridge. The piirisarja ei ole kypsä vielä .. voit saada 750i dual x16 jonot. Jos tiedät mitä olet tekemässä, sen ei pitäisi olla ongelma, vain varmista, että pysymme kaikki asiaankuuluvat kuljettajan päivitykset CD sekä uusin BIOS on flash-asemaan ennen kuin teet mitään.

Miksi 4x1gb? Jos et aio koskaan päivityksen, sinun täytyy heittää pois vanhat moduulit. Kaappari 2x2gb, jotta voit esittää kaksi enemmän myöhemmin.

Niin, ja noin luetteloon: Olin yllättynyt huomatessani, että lähes minun koko suositeltavaa rakentaa on kopioitu jonka Langallinen viime kuussa sarakkeen ne oli noin rakentaa pelaamista tietokoneeseen. Great mielet ajattelevat samoin, eh?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 12 kesäkuu 2008, 06:37
Rahoittajien ryhmän

Voiko minulla olla linkki muille kovalevy te olivat kertoen? Ja tämä on enemmän budjetti rakentaa, mutta jos on olemassa i suorituskyky tikkuja RAM siellä noin samaan hintaan, jotka ovat 2GB sitten mielelläni käyttää sitä. syy Haluan äänikortin i lakkovahti oli niin voisin olla normaali PCI-korttipaikkaa muita asioita, kuten minun langaton verkkokortti ja tällainen. Haluan mieluummin pysyä mukana 780i emolevy. niin kauan kuin siellä on tapa jäähtyä sen kohtuullisen ajan, se toimii minulle.

muokkaa-entä tämä jäähdytintä varten piirisarja?
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16835116018

Olen itse käyttäen, että juuri nyt minun nykyinen rig. Katsotteko, että se rauhoittaa Jäähdytyskylvyn kriisissä?
Old 12 kesäkuu 2008, 09:43
Rahoittajien ryhmän

hyvin, jos se on enemmän budjetti rakentaa teitä probbaly ei halua velociraptor, sellaisena kuin se on performace ajaa mutta täällä on british linkki ja I'll on mentävä löytää linkin Yhdysvaltain sivusto sinulle. Ja kuten myös momory, sinun on parempi suorituskyky ja 2 * 2GB rarther kuin 4 * 1GB saman muistitikuilla.

EDIT: Linkkiä newegg
Old 19 kesäkuu 2008, 16:22
Rahoittajien ryhmän

Luuletko Dual slot GPU saavat voidakseen äänikortin? cuz i sitä mieltä, että saattaa olla ongelma, jos se tekee. En todellakaan halua, että dual slot paremman jäähdytyksen, cuz avulla face it. 2 näiden korttien avulla hieman lämpöä.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Uudet osat Basic PC Katana Rautatavaran Chat 11 18th Jun 2009 02:49
MS Access 2003 Piilota / Tee näkymätön valinta Arvind Kushwaha Office Suites & Applications 0 4th Jun 2009 14:35
Tarvitsetko apua saada osia kpl Gnucastle Rautatavaran Chat 2 31. toukokuuta 2009 02:48
Neuvoja tarvitaan näytönohjaimen valinta patman1987 Graphics Cards & Näytöt 6 28 Dec 2007 22:05
Näytönohjaimen valinta Razer Graphics Cards & Näytöt 5 20. Joulukuu 2007 12:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.