![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har besluttet at købe en ny computer, som nu, er budgettet ikke er høj, er det omkring 1.000 $, måske en smule mere. Jeg bor i Sverige indtil 7000 - 8000 SEK ville være rigtig godt:) Nu er jeg ikke god til alle på at opbygge en computer. Og jeg håber du fyrene er, har jeg gået til en masse steder, men jeg har ikke fundet en, som faktisk gav mig et klart svar, så dette er min sidste chance, før jeg bare afregne med https: / / www.datorbutiken.com/se/defa...uct=DBPC-OPT01 Denne computer. Jeg tror, det er ret god. Hvad jeg gøre med min computer er for det meste spil, og hvad jeg spiller, er World of Warcraft, nu ved jeg ikke, hvis det er for meget at bede om at lave et budget, men jeg vil virkelig gerne have en computer, der kunne håndtere 100 stabile fps i, at spillet i store citys, nu, hvis det er en langt ude drøm, der vil bare ikke ske, jeg forstår. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil køre Warcraft meget pænt - ligner et nice system til mig!
| |||
| |||
| måske ja, men ville det håndtere andre spil, nyere spil? og kan jeg få mere magt til min sorteper, hvis jeg går en anden måde? |
|
| |||
| |||
| Du vil helt sikkert få mere magt til sorteper, hvis du bygger en maskine selv - men som De sagde, der ikke var en mulighed. Hvilke andre spil er du planlægger at køre? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil anbefale dig at opbygge din egen pc, hvis det er beregnet til spil, fordi det er billigere og bedre næsten hver gang.
| |||
| |||
| det er ting, jeg ved ikke, hvilke spil jeg planlægger at køre, men jeg vil gerne prøve nogle af de nye ting, der kommer på markedet i dag, er det muligt? og jeg har aldrig sagt, jeg kunne ikke bygge min egen pc, jeg lige har sagt jeg ikke var god til det. Hvis nogen kunne måske pege på ting, jeg skal / kan købe, så jeg vil helt bestemt overveje det. Men noget jeg bare ikke forvente nogen tager sig tid til at hjælpe mig: \ |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Det vil køre alt på højeste indstillinger.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Det er også setup jeg vil anbefale til dig, men i en anden sag og måske et par mindre ting her og der. |
|
| |||
| |||
| lide det? : o <tomthedrummer> |
|
| |||
| |||
| For eksempel vil jeg ændre DVD-drev til en DVD-RAM-drev (muligvis med LightScribe). |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Har brug for hjælp til at købe den rigtige computer | stevescholes | General Hardware Chat | 17 | 6. jan 2009 22:27 |
| Jeg køber en ny computer | Mason151 | General Hardware Chat | 1 | 7 november 2007 17:10 |
| Købe en ny computer ... | gbasterfield | General Hardware Chat | 16 | 8 oktober 2007 10:48 |
| Køber en ny computer | xandeebee | General Hardware Chat | 2 | 7. sep 2007 07:57 |
| Købe en ny computer! Please help. | Kenjii | General Hardware Chat | 26 | 24 august 2007 13:25 |
| Thread Tools | |
| |