![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb besloten tot aanschaf van een nieuwe computer, nu, het budget is niet hoog, het is ongeveer 1000 $, misschien een beetje meer. Ik woon in Zweden, zodat 7000 - 8000 SEK zou echt goed:) Nu ben ik niet goed op alle bij de bouw van een computer. En ik hoop dat jullie zijn, ik heb te veel sites, maar ik heb het niet gevonden dat gaf me een duidelijk antwoord, dus dit is mijn laatste kans voordat ik iets regelen met https: / / www.datorbutiken.com/se/defa...uct=DBPC-OPT01 Deze computer. Ik denk dat het redelijk goed. Wat ik doe met mijn computer is meestal gaming, en wat ik spelen is World of Warcraft, nu, Ik weet niet of het is te veel gevraagd voor die laag van een begroting, maar ik zou echt graag een computer kunnen omgaan 100 fps stabiel in dat spel in de grote stad, nu, als dat een veel opgehaald droom die zal gewoon niet gebeuren, ik begrijp het. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat zal lopen warcraft heel mooi - ziet eruit als een mooi systeem voor me!
| |||
| |||
| misschien zo zijn, maar zou het omgaan met andere spellen, nieuwere games? en kan ik meer macht voor mijn Buck als ik ga een andere manier? |
|
| |||
| |||
| U zou zeker meer macht voor de Buck als je een machine gebouwd uzelf - maar zoals u zei dat was geen optie. Welke andere games bent u van plan op draaien? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik beveel u bouw uw eigen pc indien het bestemd is voor games, want het is goedkoper, beter en bijna elke keer.
| |||
| |||
| dat is het ding, ik weet niet welke games ik ben van plan loopt, maar ik wil proberen een aantal van de nieuwe spullen die op de markt van vandaag, is dat mogelijk? en ik heb nooit gezegd dat ik niet kon bouwen van mijn eigen pc, ik zei was ik niet goed in. Als iemand misschien zou kunnen wijzen op dingen die ik moet / kan kopen, dan zou ik dat zeker overwegen. Maar ergens Ik verwacht niet dat iedereen de tijd om me te helpen: \ |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Het draait alles op maximale instellingen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Dat is ook de opstelling die ik zou aanraden om u, maar in een ander geval, en misschien een paar kleine dingen die hier en daar. |
|
| |||
| |||
| Zoals wat? : o <tomthedrummer> |
|
| |||
| |||
| Zo zou ik de dvd-station naar een DVD-RAM-station (vrij eventueel met lightscribe). |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hulp nodig hebben de aanschaf van de juiste computer | stevescholes | Algemeen Hardware Chat | 17 | De 6 januari 2009 22:27 |
| Ik ben het kopen van een nieuwe computer | Mason151 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 7 nov 2007 17:10 |
| Het kopen van een nieuwe computer ... | gbasterfield | Algemeen Hardware Chat | 16 | 8 okt 2007 10:48 |
| Het kopen van een nieuwe computer | xandeebee | Algemeen Hardware Chat | 2 | 7e sep 2007 07:57 |
| Het kopen van een nieuwe computer! Please help. | Kenjii | Algemeen Hardware Chat | 26 | 24 aug 2007 13:25 |
| Thread Tools | |
| |