![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har besluttet å kjøpe en ny datamaskin, nå, budsjettet ikke er høyt, er det rundt 1000 $, kanskje litt mer. Jeg bor i Sverige, slik at 7000 - 8000 SEK ville være veldig bra:) Nå er jeg ikke bra i det hele tatt å bygge en datamaskin. Og jeg håper dere er, har jeg gått til en rekke områder, men jeg har ikke funnet en som faktisk ga meg en rett svar, så dette er min siste sjanse før jeg slå med https: / / www.datorbutiken.com/se/defa...uct=DBPC-OPT01 Denne datamaskinen. Jeg tror det er ganske bra. Hva jeg gjør med datamaskinen min er mest spilling, og hva jeg spiller, er World of Warcraft, nå, jeg vet ikke om det er for mye å be om at lave av et budsjett, men jeg liker en maskin som kunne håndtere 100 stabil fps i spillet i store Citys nå, hvis det er en langt hentet drømmen som skal bare ikke skje, jeg forstår. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som vil kjøre Warcraft veldig pent - ser ut som et flott system til meg!
| |||
| |||
| Kanskje det, men det håndterer andre spill, nyere spill? og kan jeg få mer makt for mitt pengene hvis jeg går på en annen måte? |
|
| |||
| |||
| Du vil definitivt få mer kraft for pengene hvis du bygget en maskin selv - men som du sa det var ikke et alternativ. Hvilke andre spill er du planlegging på gang? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg anbefaler deg å bygge din egen PC hvis det er beregnet for spill, fordi det er billigere og bedre nesten hver gang.
| |||
| |||
| det er ting jeg ikke vet hvilke spill jeg planlegger på gang, men jeg ønsker å prøve ut noen av de nye tingene som kommer på markedet i dag, er det mulig? og jeg har aldri sagt jeg ikke kunne bygge min egen PC, jeg sa jeg var ikke flink til det. Hvis noen kunne kanskje peke på ting jeg skal / kan kjøpe, så jeg vil definitivt vurdere det. Men noe jeg forventer ikke noen tar deg tid til å hjelpe meg: \ |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Den vil kjøre alt på maks innstillinger.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Det er også oppsett jeg vil anbefale til deg, men i en annen sak, og kanskje et par små ting her og der. |
|
| |||
| |||
| liker det? : o <tomthedrummer> |
|
| |||
| |||
| For eksempel ville jeg endre DVD-stasjonen til en DVD-RAM-stasjon (ganske muligens med LightScribe). |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger du hjelp til å kjøpe den riktige datamaskinen | stevescholes | General Hardware Chat | 17 | 6 januar 2009 22:27 |
| Jeg kjøper en ny datamaskin | Mason151 | General Hardware Chat | 1 | 7 november 2007 17:10 |
| Kjøper en ny datamaskin ... | gbasterfield | General Hardware Chat | 16 | 8 oktober 2007 10:48 |
| Kjøper en ny datamaskin | xandeebee | General Hardware Chat | 2 | 7nde sep 2007 07:57 |
| Kjøper en ny datamaskin! Please help. | Kenjii | General Hardware Chat | 26 | 24 august 2007 13:25 |
| Thread Tools | |
| |