![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har beslutat att köpa en ny dator nu, budgeten är inte hög, det är ungefär 1000 $, kanske lite mer. Jag bor i Sverige för 7000 - 8000 kronor skulle vara riktigt bra:) Nu är jag inte bra alls på att bygga en dator. Och jag hoppas ni är, jag har gått till en massa sidor men jag har inte hittat en som faktiskt gav mig ett rakt svar, så detta är min sista chans innan jag bara lösa med https: / / www.datorbutiken.com/se/defa...uct=DBPC-OPT01 Denna dator. Jag tycker det är ganska bra. Vad jag göra med min dator är för det mesta spel, och det jag spelar är World of Warcraft, nu vet jag inte om det är för mycket att begära att låg i en budget, men jag skulle verkligen vilja ha en dator som kunde hantera 100 stabila fps i spelet i stora Städer, som nu, om det är ett långt hämtas dröm som bara inte hända, jag förstår. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kommer att köras warcraft mycket fint - ser ut som ett trevligt system till mig!
| |||
| |||
| kanske det, men skulle man hantera andra spel, nyare spel? och kan jag få mer makt åt mina pengar om jag går en annan väg? |
|
| |||
| |||
| Du skulle definitivt få mer makt för pengar om du byggt en maskin själv - men som du sa det var inte ett alternativ. Vilka andra spel är du planerar att köra? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag rekommenderar att du bygga din egen dator om den är avsedd för spel, eftersom det är billigare och bättre nästan varje gång.
| |||
| |||
| som är grejen, jag vet inte vilka spel jag planerar att köra, men jag skulle vilja prova några av de nya saker som kommer ut på marknaden i dag, är det möjligt? och jag har aldrig sagt att jag inte kunde bygga min egen dator, jag sa att jag inte var bra på det. Om någon skulle kanske påpeka saker som jag bör / kan köpa, så jag skulle definitivt överväga det. Men något jag bara inte förvänta sig någon tar sig tid att hjälpa mig: \ |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Det kommer att köra allt på högsta inställningarna.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Det är också setup skulle jag rekommendera dig, men i ett annat ärende och kanske ett par små saker här och där. |
|
| |||
| |||
| Som vad? : o <tomthedrummer> |
|
| |||
| |||
| Till exempel skulle jag byta DVD-enheten till en DVD-RAM-enhet (ganska eventuellt med LightScribe). |