![]() |
|
| |||
| |||
| Hej! Kom godt i meget tæt nu endelig købe en ny computer (woop!) For at sikre, at jeg får den bedste værdi for pengene og en spec der passer til mine behov ideelt, jeg troede, jeg skulle bare køre det, jeg har til formål at komme igennem jer så du kan slå mig med eventuelle forslag. den nuværende spec jeg se på, er som følger: Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz 8Mb Cach, 4 GB Corsair Memory DDR 800, 500 GB SATA Harddisk,,, Colors 550Watt Silent Upgrade, 256MB Nvidia 8600GTS grafikkort DX10, QC - ASUS P.5N-ESLI 1333fsb-DDR800x4 SLI bundkort (Dual grafik) , 2 x 18x DVD + /-RW (Samsung), Creative Sound Blaster Live 7.1 lydkort, Trust 2.1 SP-3200 højttalersæt, Microsoft Windows Vista Ultimate (OEM), Først lige et par spørgsmål om spec. Jeg vælger en Quad processor, fordi de synes at være de nyeste ting. Hvis jeg skal spille en masse af spillet World of Warcraft, er dette den bedste processor til at købe? Også, er den nuværende grafikkort har jeg valgt bedre end RADEON x1950? Det andet blot er et spørgsmål om det websted, jeg køber fra .. Jeg agter at købe fra er ingen links. Kan du give mig et råd til, hvis det er en god hjemmeside eller ej? Jeg valgte dem, fordi de er betydeligt billigere end andre steder .. Enhver hjælp vil være meget appriciated! mange tak |
|
| |||
| |||
| Den quad korer kun øjeblikket kører på meget få spil, jeg tror, at Microsoft Flight sim er en af dem, bortset fra, at 99% af spil ikke udnytte quad centrale system. Det betyder, at for de fleste spil af quad kerne rent faktisk ville køre langsommere end en Core 2 Duo på grund af den langsommere bus hastighed. Jeg mener, at E6750 ligger på omkring £ 50 - £ 60 billigere end Q6600, og i øjeblikket, vil køre hurtigere. Men selvfølgelig i cannt sige, hvad de situationw vil bein 6-12 måneder. Hukommelsen tilsyneladende et godt valg, men hvis jeg var opbygningen af det system, jeg ville foretrække at bruge 2GB @ 1066Mhz, i modsætning til 4GB @ 800 MHz. De fleste ansøgninger kommer aldrig har behov for at anvende 4GB, og vil kun bruge 2GB meste af tiden. Også dette vil sikkert sige, at du nogle penge også. For eksempel kan du få OCZ Reaper 2GB @ 1066Mhz fra ww.aria.co.uk for kun £ 100 (jeg mener). Med de penge, der spares fra processor og hukommelse jeg vil se på en forbedring af grafikkort til 8800-udgaven, hvis det er muligt. Jeg vil også føle sig mere tryg ved en højere strøm strømforsyning mindst 700w i min udtalelse. Nogle af de mere erfarne folk på her vil uden tvivl være i stand til at give dig nogle flere / bedre rådgivning, men personligt, det er, hvad jeg ville gøre. |
|
| |||
| |||
| tak for dit råd, og jeg vil helt sikkert tage med i betragtning .. Blot for at retfærdiggøre min nuværende valg, jeg har til formål at gøre det comptuer som fremtidssikret som muligt, således 4GB RAM og quad processor. Jeg tror også, at for World of Warcraft eller bus hastighed eller grafikkortet vil have noget problem handeling det til et højt niveau. Med 700 watt for strøm, kan du give mig nogle råd til fordel for dette. Mange tak |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Har brug for hjælp til at købe den rigtige computer | stevescholes | General Hardware Chat | 17 | 6. jan 2009 22:27 |
| At købe en computer, har brug for hjælp. | Decai | General Hardware Chat | 22 | 4 januar 2009 20:39 |
| Jeg køber en ny computer | Mason151 | General Hardware Chat | 1 | 7 november 2007 17:10 |
| Købe en ny computer ... | gbasterfield | General Hardware Chat | 16 | 8 oktober 2007 10:48 |
| Købe en ny computer! Please help. | Kenjii | General Hardware Chat | 26 | 24 august 2007 13:25 |
| Thread Tools | |
| |