vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Ostaa uuden tietokoneen

Reply

Thread Tools
Old 6. Sep 2007, 11:57
Uusi Jäsen

Moi,
Getting hyvin lähellä nyt viimein ostaa uuden tietokoneen (woop!), Jotta varmistetaan, saan parasta vastinetta rahalle ja spec sopii minun tarpeisiin ihannetapauksessa, ajattelin I'd vain ajaa, mitä minä olen, jonka tavoitteena on saada läpi te joten voit osuma minulle mitään ehdotuksia. nykyisen spec Olen tarkastella seuraavasti:

Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 Ghz 8Mb Cach, 4GB Corsair Memory DDR 800, 500 Gt SATA-kiintolevy,,, värit 550Watt Silent Upgrade, 256MB Nvidia 8600GTS näytönohjain DX10, QC - ASUS P5N-ESLI 1333fsb-DDR800x4 SLI emolevyn (Dual grafiikka) , 2 x 18x DVD + /-RW (Samsung), Creative Sound Blaster Live 7.1-äänikortti, Trust 2.1 SP-3200 Speaker Set, Microsoft Windows Vista Ultimate (OEM),

Ensinnäkin vain muutamia kysymyksiä spec. Voin valita Quad-prosessori, koska ne näyttävät olevan uusimman asia. Jos olen pelata paljon peli World of Warcraft, onko tämä paras prosessori ostaa? Lisäksi on nykyinen näytönohjain Olen päättänyt parempi kuin RADEON x1950?

Toiseksi kyse vain sivuston Olen ostamaan .. Aion ostaa on Ei linkkejä.
Voitko antaa minulle neuvoja, jos tämä on hyvä sivusto tai ei? Valitsin ne, koska ne ovat huomattavasti halvempia kuin muissa sivustoissa ..

Kaikki apu olisi paljon appriciated! suurkiitos
Old 7. Sep 2007, 03:26
Jäsen

The quad porausnäytteet vain tällä hetkellä näyttää erittäin vähän pelejä, olen sitä mieltä, että Microsoft Flight sim on yksi niistä, muu kuin 99% pelit eivät hyödyntää quad ydin järjestelmään. Tämä tarkoittaa, että useimmissa peleissä "quad ydin itse ajaa hitaammin kuin Core 2 Duo, johtuu siitä, että hitaampi bussi nopeudella. Uskon, että E6750 on noin £ 50 - £ 60 halvempi kuin Q6600, ja tällä hetkellä ajaa nopeammin. Mutta tietenkin i cannt sanoa, mitä situationw tulee Bein 6-12 kuukauden ajan.

Muisti näyttää hyvä valinta, mutta jos i rakensi järjestelmän mieluummin käyttää 2GB @ 1066Mhz, vastakohtana 4GB @ 800MHz. Useimmat sovellukset eivät koskaan ole tarvetta käyttää 4GB, ja vain käyttämällä 2GB suurimman osan ajasta. Myös tämä luultavasti sanoa sinulle rahaa liikaa. Esimerkiksi, voit saada OCZ Reaper 2GB @ 1066Mhz alkaen ww.aria.co.uk vain £ 100 (mielestäni).

Kun rahat säästyisivät jalostaja ja muistin i tarkastelisi parantaa näytönohjaimen, että 8800-sarjan, mikäli mahdollista.

Haluan myös tuntea mieluummin korkeampi powered virtalähde, ainakin 700w mielestäni.

Jotkut enemmän kokeneet ihmiset täällä varmasti voi antaa sinulle enemmän / parempia neuvoja, mutta henkilökohtaisesti, että se, mitä haluan tehdä.
Old 7. Sep 2007, 07:57
Uusi Jäsen

kiitos neuvoja, ja aion varmasti ottaa tämän huomioon .. Just perustella nykyisen valinnan, i tavoitteena on tehdä comptuer tulevasta todiste kuin mahdollista, joten 4 Gt RAM-muistia ja Quad-prosessori. Olen myös sitä mieltä, että World of Warcraft eikä bussi nopeus tai näytönohjain olisi mitään ongelmaa handeling sen korkea taso. Kanssa
700 watin tehon, voisitteko antaa minulle neuvoja hyötyä tästä. Paljon kiitoksia
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.