![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hi there,
Hoe komt u zeer dicht nu eindelijk het kopen van een nieuwe computer (woop!), Om ervoor te zorgen krijg ik de beste prijs-kwaliteitverhouding en een spec die past bij mijn behoeften ideaal, ik dacht dat ik gewoon wat ik als doel om door middel van jullie dus je kunt sloeg me met eventuele suggesties. de huidige spec I'm kijken is als volgt: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4 GHz 8Mb cách, 4GB Corsair Memory DDR 800, 500GB SATA Hard Drive,,, Kleuren 550Watt Silent Upgrade, 256Mb Nvidia 8600GTS grafische kaart DX10, QC - ASUS P5N-ESLI 1333FSB-DDR800x4 SLI moederbord (Dual Graphics) , 2 x 18x DVD + /-RW (Samsung), Creative Sound Blaster Live 7.1 geluidskaart Trust 2.1 SP-3200 Speaker Set, Microsoft Windows Vista Ultimate (OEM), Eerst maar een paar vragen over de spec. Kies ik een Quad-processor, omdat ze lijken te zijn de laatste ding. Als ik om te spelen een stuk van het spel World of Warcraft, is dit de beste processor te kopen? Ook is de huidige grafische kaart heb ik gekozen beter dan de Radeon X1950? Ten tweede op slechts een vraag over de site Ik ben een aankoop in .. Ik ben van plan te kopen is GEEN LINKS. Kunt u mij een advies aan of dit een goede site of niet? Ik koos voor hen omdat ze zijn aanzienlijk goedkoper dan andere sites .. Alle hulp zou veel gewaardeerd! hartelijk dank |
|
|
|||
|
|||
|
De quad-cores slechts momenteel op zeer weinig spellen, ik denk dat Microsoft Flight Sim is een van hen, anders dan dat 99% van de games geen gebruik maken van de quad core systeem. Dit betekent dat voor het merendeel van de games de quad core zou eigenlijk trager dan een Core 2 Duo, als gevolg van de tragere bus snelheid. Ik denk dat de E6750 ongeveer £ 50 - £ 60 goedkoper dan de Q6600, en op dit moment loopt sneller. Maar uiteraard i cannt zeggen wat de situationw zal bein 6-12 maanden tijd.
Het geheugen lijkt een goede keuze, maar als ik was de bouw van het systeem zou ik liever gebruik 2GB @ 1066MHz, in tegenstelling tot 4GB @ 800MHz. De meeste toepassingen zal nooit de noodzaak gebruik te maken van 4GB en zal alleen gebruikt 2GB grootste deel van de tijd. Ook dit zal waarschijnlijk zeggen dat je wat geld ook. Bijvoorbeeld, je kunt krijgen OCZ Reaper 2GB @ 1066MHz uit ww.aria.co.uk voor slechts £ 100 (denk ik). Met het geld dat bespaard wordt door de processor en het geheugen zou ik kijken naar de verbetering van de grafische kaart op de 8800-reeks, indien mogelijk. Ik zou ook je beter voelt met een hogere powered stroomaansluiting, althans 700w in mijn opinie. Sommige van de meer ervaren mensen hier zullen ongetwijfeld in staat zijn om je wat meer / betere adviezen, maar persoonlijk, dat is wat ik zou doen. |
|
|
|||
|
|||
|
dank voor uw advies, en ik zal zeker rekening mee houden .. Gewoon om mijn huidige keuze, ik ernaar streven om de comptuer als bewijs toekomst mogelijk zijn, aldus de 4GB ram en de quad-processor. Ik denk ook dat voor World of Warcraft, noch de snelheid van de bus of de grafische kaart zal enkel probleem handeling naar een hoog niveau. Met de
700 watt van de macht, zou je me wat advies in het voordeel van. Many thanks |