![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Komme i nærheten nå endelig kjøpe en ny datamaskin (woop!), For å sikre jeg få best verdi for pengene og en spec som passer mine behov perfekt, jeg trodde jeg ville bare løpe det jeg som mål å komme gjennom dere slik at du kan slå meg med noen forslag. gjeldende spec jeg ser på er som følger: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4 Ghz 8Mb Cach, 4GB Corsair Memory DDR 800, 500GB SATA-harddisk,, Farger 550Watt Silent Upgrade, 256MB Nvidia 8600GTS grafikkort DX10, QC - Asus P5N-ESLI 1333fsb-DDR800x4 SLI hovedkort (Dual grafikk) , 2 x 18x DVD + /-RW (Samsung), Creative Sound Blaster Live 7.1 lydkort, Trust 2.1 SP-3200 høyttalersett, Microsoft Windows Vista Ultimate (OEM), Først bare noen få spørsmål om spec. Velger jeg en Quad prosessor fordi de synes å være den siste ting. Hvis jeg skal spille mye av spillet World of Warcraft, er dette den beste prosessoren til å kjøpe? Dessuten er den gjeldende grafikkort jeg har valgt bedre enn RADEON x1950? Dernest bare et spørsmål om området jeg kjøpe fra .. Jeg har tenkt å kjøpe fra er ingen koblinger. Kan du gi meg noen råd til hvis dette er et godt nettsted eller ikke? Jeg valgte dem fordi de er vesentlig billigere enn andre steder .. Eventuelle hjelpe ville være mye appriciated! mange takk |
|
| |||
| |||
| De fire kjerner bare øyeblikket kjøres på svært få spill, tror jeg at Microsoft Flight sim er ett av dem, annet enn at 99% av spillene ikke utnytte fire kjerner systemet. Dette betyr at for de fleste spill av Quad core ville faktisk kjører tregere enn en Core 2 Duo, på grunn av tregere buss hastighet. Jeg mener at E6750 er rundt £ 50 - £ 60 billigere enn Q6600, og i øyeblikket, vil kjøre fortere. Men selvsagt i cannt si hva situationw vil bein 6-12 måneder tid. Minnet synes et godt valg, men hvis jeg var bygningen systemet jeg ønsker å bruke 2GB @ 1066MHz, i motsetning til 4GB @ 800Mhz. De fleste programmer vil aldri ha behov for å bruke 4GB, og vil bare bli bruker 2GB mesteparten av tiden. Igjen vil dette trolig si deg noen penger også. For eksempel kan du få OCZ Reaper 2GB @ 1066MHz fra ww.aria.co.uk for kun kr 100 (tror jeg). Med penger spart fra prosessor og minne som jeg vil se bedre grafikk kortet til 8800-serien, hvis mulig. Jeg vil også føle seg mer komfortable med høyere powered strømforsyning minst 700w etter min mening. Noen av de mer erfarne folk på her, vil uten tvil kunne gi deg litt mer / bedre råd, men personlig, det er det jeg ville gjøre. |
|
| |||
| |||
| Takk for råd, og jeg vil gjerne ta dette i betraktning .. Bare for å rettferdiggjøre min nåværende valg, jeg skal gjøre comptuer som fremtidige bevis som mulig, slik at 4 GB RAM og Quad prosessor. Jeg tror også at for World of Warcraft eller buss hastighet eller grafikkortet vil ha problemer handeling det til et høyt nivå. Med 700 watt strøm, kan du gi meg noen råd til fordel for dette. Mange takk |