![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg søger at bygge en ny computer som minen bliver lidt slidte, jeg har egentlig ikke været at se på hardware siden jeg bygget denne. Jeg har prøvet at kigge rundt, men alt hvad jeg ser, er Intel / AMD haters, Windows / Linux haters, etc. .. Anyways, jeg søger at bruge ganske lidt og har formået at komme med denne ATM: XFX nForce 680i SLI Skt 775 ombord 8 kanals audio ATX Bundkort Intel Core 2 Extreme QX6700 Quad kerne (4x2.66Ghz) 8Mb Cache 1066FSB OEM Processor 2x Point Of View 8800GTX 768MB DVIx2 TVO PCI-E Grafikkort 2x LiteOn 20x SATA DVD ± RW / RAM Med Beige, Black & Silver falsen + Nero - Detailhandel 2x Corsair 2GB Kit (2x1GB) DDR2 800MHz/PC2-6400 XMS2 Memory Non-ECC Unbuffered CL4 (4-4-4-12) 2x Maxtor SMT3500630AS 500GB SATAII Harddisk 16MB Cache - OEM ZXT Lexa Aluminium tilfældet med LCD Temperatur Display Coolermaster RealPower Pro 850W PSU - 6x 12V Rails, 4x PCI-E stik, 13.5cm Fan Zalman RESERATOR XT Black Edition Hybrid Væskekøling System ***** Anyways, jeg vil have en sagkyndig, f.eks ændringer mennesker ville gøre og hvorfor, også eventuelle uoverensstemmelser folk kan se, om der er nogen, Tak, Gareth |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'll forlade eksperter til at give et mere detaljeret svar, men jeg vil sige 2 ting:
1. Din PSU er sandsynligvis mere kraftfuldt, end du virkelig har brug for. 2. I dont know om priserne i Det Forenede Kongerige, her i Japan er prisen for det QX6700 er super dyrt. Du kan eventuelt tage et kig på Q6600. Dens meget bedre priser, og overclocks godt. Jeg har en og kører i øjeblikket på 3.2Ghz uden problemer. Håber, at dette var nyttigt. Mit system: Elefanten
|
|
| |||
| |||
| Hej, Den Q6600 er meget billigere, men er der mærkbare forskelle??? Er der nogen vide? Også var jeg at vide, om det PSU, jeg troede, at jeg kan have behov for en mere kraftfuld en, som jeg vil køre 2x Geforce 8800 GTX i SLI, kan man kontrollere? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der er ingen uforligeligheder, at jeg kan se. Den PSU rating ser fine, som 8800GTX er ligesom en masse juice. Jeg vil hellere have set en Enermax Galaxy der i stedet for Coolermaster men det er mere personlige præferencer end noget andet. Cyber gør et godt udgangspunkt med hensyn til CPU, men hvis du ikke vil blive overclocking så er det en god chip overvejer resten af bygge spec. Jeg er spændt på, hvorfor Zalman selv. Det er stort, dyrt, skal placeres lige ret til at køle til det bedste (lige over CPU). Og egentlig ikke giver nogen fordele i forhold til en enkelt 120mm blæser køleren som kan placeres internt, case størrelse og layout afhænger selvfølgelig. Hvis det var mig, ville jeg se på en Swiftech H20 120 kompakt. Jeg er med dig om at gå Væskekøling for CPU, som en quad, men du kan gøre det bedre og billigere, end den Reserator. Swap den Maxtor's for Samsung T166 eller Hitachi Deskstars og du vil blive gyldent.
|
| |||
| |||
| Hej, Tak for at skrive tilbage, jeg har foretaget ændringer af Væskekøling kit og harddiske. Jeg har endnu ikke gjort min mening op om processor, ville jeg ikke kunne overclock med QX6700? og hvis der var to, som man ville være bedre værdi, køre bedre, etc. .. Også, hvordan vil dette system kører som helhed, f.eks ville det grafikkort håndterer alt, hvad jeg Chuck på dem, ville jeg måske være bedre med en AMD CPU for effektivitet? Jeg har ikke et budget (som sådan, naturligvis inden for rimelighedens), jeg ønsker, at dette skal være min "Dream 'computer, lol. Her er revideret liste: XFX nForce 680i SLI Skt 775 ombord 8 kanals audio ATX Bundkort Intel Core 2 Extreme QX6700 Quad kerne (4x2.66Ghz) 8Mb Cache 1066FSB OEM Processor 2x Point Of View 8800GTX 768MB DVIx2 TVO PCI-E Grafikkort 2x LiteOn 20x SATA DVD ± RW / RAM Med Beige, Black & Silver falsen + Nero - Detailhandel 2x Corsair 2GB Kit (2x1GB) DDR2 800MHz/PC2-6400 XMS2 Memory Non-ECC Unbuffered CL4 (4-4-4-12) 2x Hitachi Deskstar 7k500 500GB SATA2 ZXT Lexa Aluminium tilfældet med LCD Temperatur Display Coolermaster RealPower Pro 850W PSU - 6x 12V Rails, 4x PCI-E stik, 13.5cm Fan Swiftech H20-120 Compact CPU køling kit Tak for hjælp. Gareth |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg vil anbefale at gå til Q6600 som Cyber erklærede dog for oc'ing, vil du højst sandsynligt nå samme rating som med QX6700 overvejer FSB's du kan nå med de strejkende. Det handler ikke om at spare penge på CPU, det handler om bang-for-aben videre. Sikker på, at Q6600 er top-låst, men blot at hæve multiplikator på en CPU er ikke det mest gavnlige måde at oc et system, det skal siges. Du vil få mest gavn øge FSB, noget de Striker blev født til at gøre. Jeg vil kun får 2 kort, hvis der afspilles en række spil, der understøtter dual-kortet opsætning, hvis du ikke, så dens meningsløse får to kort. Et andet punkt, der, hvis du gaming på noget mindre end 1920x1200 (24 eller 27 "skærm) så er det også meningsløst at gå GTX som du aldrig vil se fordelen ved at få den / dem card (s). En 640mb GTS vil håndtere noget op til 1680x1050, selv da dual-kortets plejer virkelig være til nogen gavn, selv om en SLI aktiveret spillet. Kan du se forskellen mellem 60 fps på enkelt kort til 70 fps på en dobbelt-kortet ved at beslutning? Jeg ved, at jeg ikke kan. Ud over, er det minimum frame rates, der er det vigtigste, noget under 25, og spillet er unplayable. Godt valg på ram, men du skal ikke bekymre dig om latencies. Lavere latenstid ram ikke giver nogen fordele i forhold til højere på grund af den måde, hukommelsen er kontrolleret i Core 2 opsætninger. De kunne heldigvis sat CL5 derinde og ikke se nogen forskel. Jeg ved, du ikke har en hård og fast budget men hvorfor spilde penge? Ydet CL4 giver dig mulighed for at slappe af de tider, at meget mere, skulle du oc RAM. Også, som du dybest budget-fri du måske ønsker at tænke over 1066mhz ram som quad's er båndbredde sultne og med at opbygge du hader at se CPU begrænset. 800 MHz ikke vil begrænse det som sådan, men hvorfor ikke få det bedste balance, hvis du har penge. G Bortset fra det, jeg gerne se på en større sag, ikke kun så de komponenter, der ikke er så tæt pakket i, men også at hjælpe luftstrøm. Jeg vil foreslå omgivende varme i dit system, når opbygge er alt sagt og gjort, er at gå for at være høje. Ikke en morder selv, men jeg er en hater af vikarer. Måske har et kig på en Lian Li V1000. Men det er kun mig der forsøger at være perfektionist.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Hej igen, Jeg har lavet et par ændringer, jeg har skiftet grafikkortet (kun 1 og et andet kort), min skærm er 28 "BTW. Jeg har udtalt sig mod SLI for øjeblikket, men som spil fremskridt jeg kan nemt ændre mit sind. Processoren er blevet ændret til, hvad folk anbefales, (også, er der nogen forskel mellem Q6600 og Q6700? + Hvad der er G0 intensivering?). Bundkortet er blevet ændret, og så har RAM og sagen (jeg gjorde ligesom udseendet af de nævnte tilfælde, er den ene jeg har valgt noget bedre?) Dette er det set-up Jeg søger på ATM, flere anbefalinger til at gøre dette endnu mere af et udyr? Asus Striker Extreme 680I Intel Core 2 Quad Q6600 centrale G0 Stepping (4x2.4Ghz 1066Mhz) 8Mb Cache 1x EVGA 8800 Ultra Superclocked 768MB GDDR3 PCI-e 2x LiteOn 20x SATA DVD ± RW / RAM Med Beige, Black & Silver falsen + Nero - Detailhandel 2x OCZ 2GB Kit (2x1GB) DDR2 1066MHz/PC2-8500 dual-kanal SLI klar udgave 2x Hitachi Deskstar 7k500 500GB SATA2 Coolmaster Black Stablekraner 832 Coolermaster RealPower Pro 850W PSU - 6x 12V Rails, 4x PCI-E stik, 13.5cm Fan Swiftech H20-120 Compact CPU køling kit Tak igen, Gareth |
|
| |||
| |||
| Citat:
CPU'en intensivering kode angiver revision (i dette tilfælde, GO er den nyeste), i kernen, som forarbejdningsvirksomheden er blevet bygget. I løbet af de markedsmæssige levetid for en særlig CPU det vil få flere revisioner. Disse ændringer er i grunden, hvor fabrikanten har været i stand til at forbedre visse aspekter af forarbejdningsvirksomhedens arkitektur, hvad enten det er spænding kræves, termisk effektivitet mv. Hver revision, hvilket indikeres med et bogstav efterfulgt af et nummer; et brev forandringer betyder væsentlige ændringer, hvor antallet betyder mindre opdateringer. Igen er GO intensivering er Intel's nyeste revision først indført på QX6850. Den Q6600 sidste revision blev B3. GO ser gerne en væsentlig forbedring på dette punkt. Den TDP (korte version; spildvarmen) er reduceret fra 105w til 95w og termisk specifikation er steget fra 62c til 71c, jf. CPU'en vil køre stabilt, ved højere temperaturer (en overclockers drøm om at være ærlige), denne igen betyder Du kan potentielt presse mere spænding gennem CPU'en når oc'ing. Den nye GO intensivering er kun et par quid mere end B3 og værd at komme efter min mening. Den største forskel mellem 6700 og 6600 er bestanden hastighed, de 66 kører på 2,4 GHz materiel, de 67 på 2.67ghz lager. CM's 832 er en awesome tilfældet, men ikke fylde side panel med 120mm fans som materiale, der anvendes i den side paneler er tyndere end på resten af sagen. Du får en masse skælve med en masse fans. Hvad angår 8800 Ultra (og mine tidligere kommentarer), hvad der er løsningen af din skærm?
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| 1024x768 atm, men det kan understøtte op til 1080i HD. Men når jeg satte det på en højere res atm det ser dumt og undertiden sløret (dont vide, om skærmen eller kort). I øjeblikket har Gainward Golden Sample GeForce 6800 Ultra 256MB AGP 8x. Ville det være værd at få Q6700 for ekstra? |
|
| |||
| |||
| Det er fordi du har en LCD-TV, de ikke er sammenlignelige med rigtigt TFT skærme til visning af PC indhold. Hvis du planlægger at stikning med denne skærm du ikke har brug for et kort hvor som helst i nærheden af dygtighed af Ultra eller GTX for den sags skyld. Dette er på grund af antallet af pixels. Hvis du planlægger at oc'ing, stick med 6600. Hvis du planlægger at holde fast i, at skærmen til din pc, stick med 6600 (og få en lavere spec'd kort, måske en 320mb 8800GTS). Hvis du planlægger at købe et high-res skærm (F.eks Samsung 244T - 24 "1920x1200 res) og ikke OC, så får den ultra og 6700.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Har brug for hjælp til at købe den rigtige computer | stevescholes | General Hardware Chat | 17 | 6. jan 2009 22:27 |
| At købe en computer, har brug for hjælp. | Decai | General Hardware Chat | 22 | 4 januar 2009 20:39 |
| Jeg køber en ny computer | Mason151 | General Hardware Chat | 1 | 7 november 2007 17:10 |
| Køber en ny computer | xandeebee | General Hardware Chat | 2 | 7. sep 2007 07:57 |
| Købe en ny computer! Please help. | Kenjii | General Hardware Chat | 26 | 24 august 2007 13:25 |
| Thread Tools | |
| |